به گزارش صفیر گیلان؛محبعلی رنج ور ، از اجرای طرح تامین کیفیت مناسب آب آشامیدنی شهرستان رضوانشهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای این طرح یک دستگاه کلرزن مایعی در مجتمع آبرسانی روستایی حوریان نصب و راه اندازی شد. وی هزینه اجرای این طرح را بیش از ۴۵ میلیون ریال ذکر کرد […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان؛محبعلی رنج ور ، از اجرای طرح تامین کیفیت مناسب آب آشامیدنی شهرستان رضوانشهر خبر داد و اظهار کرد: در راستای این طرح یک دستگاه کلرزن مایعی در مجتمع آبرسانی روستایی حوریان نصب و راه اندازی شد.

وی هزینه اجرای این طرح را بیش از ۴۵ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: با نصب این دستگاه، کیفیت آب شرب ۳۵۰ خانوار ۵ روستای تحت پوشش مجتمع حوریان به صورت مستمر و مناسب تامین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان با اشاره به تعمیر کلرزن مایعی تاسیسات آبرسانی شهرک ساماندهی رضوانشهر، گفت: ۱۵ میلیون ریال برای تعمیر و راه اندازی مجدد این دستگاه هزینه و آب آشامیدنی ۲۰۰ خانوار این شهرک تامین شد.

این مقام مسئول در ادامه از رفع مشکل آب شرب روستای طالم سه شنبه بخش سنگر شهرستان رشت خبر داد و عنوان کرد:برای تامین پایدار و مستمر آب شرب ۵۰۰ خانوار این روستا، یک دستگاه پمپ نصب و راه اندازی شد.

رنج ور با اشاره به تعمیر تابلوبرق تاسیسات آبرسانی روستای طالم سه شنبه،اضافه کرد: برای وصل شدن آب آشامیدنی این روستا ۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه فشار آب آشامیدنی مشترکین روستای کندلات شهرستان رودبار تقویت شد،خاطرنشان کرد: طرح اصلاح و بازسازی یک هزار و ۳۰۰ متر از شبکه داخلی آب شرب این روستا اجرا شد.

مدیرعامل آبفار گیلان هدف از اجرای این طرح را تقویت فشار آب آشامیدنی یکصد خانوار روستای کندلات ذکر کرد و یادآور شد: بیش از ۳۵۰ میلیون ریال برای این کار هزینه شده است. /ایسنا