به گزارش صفیر گیلان؛همایش مشتری مداری با حضور ۵۰ نفر از مدیران و متصدیان شرکتهای حمل و نقل مسافر استان در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار گردید. مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ابتدای این همایش طی سخنانی […]

به گزارش صفیر گیلان؛همایش مشتری مداری با حضور ۵۰ نفر از مدیران و متصدیان شرکتهای حمل و نقل مسافر استان در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار گردید.

مهندس نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در ابتدای این همایش طی سخنانی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: آشنایی شاغلین بخش حمل و نقل مسافر استان با رویکردهای جدید و نوین مشتری مداری  در جهت ارتقاء میزان رضایتمندی مراجعین مهمترین هدف برگزاری همایش مشتری مداری است.

این مقام مسئول در بخش دیگی از سخنان خود ضرورت ارتقاء سطح کیفی خدمات در بخش حمل و نقل مسافر را مورد تاکید قرار داده و افزود: در دنیای کنونی شیوه های سنتی جذب مشتری دیگر پاسخگونیست و ضرورت توجه به شیوه های نوین مشتری مداری بویژه در حوزه حمل و نقل مسافر اجتناب ناپذیر است.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گیلان  در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران شرکتهای حمل و نقل مسافر استان خواست ، تکریم شایسته ی مردم به عنوان ولی نعمت بخش حمل و نقل مسافری را بر اساس ارزش‌های والای اسلامی همواره مد نظر قرار داده و با تکیه بر این اصول زمینه  ایجاد اطمینان و اعتماد پایدار مشتریان خود را  فراهم نمایند.

شایان ذکر می باشد شرکت کنندگان طی ۱ روز برگزاری این همایش موضوعاتی نظیر اصول طلایی مشتری مداری، آشنایی با نیازهای واقعی مشتری، مهارتهای برقراری ارتباط موثر با مشتری، سازمان مشتری مدار وخصوصیات یک فروشنده موفق را از مدرس دوره فرا گرفتند.