به گزارش صفیر گیلان؛اشجاری در واکنش به اظهارات مجید باقری نیا سرمربی شهرداری ماهشهر گفت: احترام تیم مرا نگه دار که دور برگشت باید به فومن بیایی/مگر ما رئال مادرید هستیم که بیائیم و ناظر یا داور بازی را بخریم/فوتبالی صحبت کنید، نه اینکه فوتبال یک شهر را بی اساس خراب کنید/ ناظر بازی به […]

به گزارش صفیر گیلان؛اشجاری در واکنش به اظهارات مجید باقری نیا سرمربی شهرداری ماهشهر گفت: احترام تیم مرا نگه دار که دور برگشت باید به فومن بیایی/مگر ما رئال مادرید هستیم که بیائیم و ناظر یا داور بازی را بخریم/فوتبالی صحبت کنید، نه اینکه فوتبال یک شهر را بی اساس خراب کنید/ ناظر بازی به فدراسیون گزارش می دهد نه……

 

 

اشجاری در واکنش به اظهارات مجید باقری نیا سرمربی شهرداری ماهشهر گفت:
?به چه حقی آقای باقری نیا می آید و بدون پایه و اساس مصاحبه می کند؟ مگر ناظر بازی به فدراسیون گزارش نمی دهد، اگر ما در بازیهای خانگی تخلف می کنیم، پس چرا فدراسیون تیم ما را محروم نمی کند؟ مگر ما رئال مادرید هستیم که بیائیم و ناظر یا داور بازی را بخریم.

?وی افزود: من همیشه یاد گرفتم به پیکسوت فوتبال کشور احترام بگذارم و نسبت به ایشان ارادت داشتم و حتی قبل از بازی با تیم ما، مصاحبه کردند که من حرفی نزدم و چندین بار دیگر علیه تیم فومن صحبت کردند، اما من کاپیتان تیم هستم و باید سکوتم را بشکنم و این اهانت ایشان را پاسخ بدهم.

?وی ادامه داد: در بازی با شهرداری ماهشهر در فومن خودم قبل از بازی رفتم و به تیمشان خوش آمدگویی گفتم و بعد از بازی نیز به رختکن تیم ماهشهر رفتم و خسته نباشید گفتم درصورتی که اصلا وظیفه ای در این خصوص ندارم. پنالتی صد در صد را داور بازی پنالتی گرفت، ایشان تیم را ۱۵ دقیقه کشید بیرون و تدارکات این تیم به سرپرست ما فحش ناموسی داشت و طبیعتا در این موارد حلوا پخش نمی کنند و من رفتم تا به این دعوا خاتمه بدهم که دیدم آقای باقری نیا وسط درگیری ها است و فحش ناموسی تدارکات این تیم سبب درگیری شد و لاغیر

?اشجاری اشاره کرد: هر تیمی به فومن می آید ما استقبال می کنیم و اشتباه کردم که به رختکن این تیم رفتم. چطور ممکن است بین ۱۴ تیمی که به فومن سفر کرده اند، فقط آقای باقری نیا باید در سه چهار مصاحبه علیه تیم ما حرف بزند. آقای باقری نیا شما با این کار مردم یک شهر را زیر سئوال می برید. ما رفتیم ماهشهر و ۴ گل خوردیم، فحش های ناموس شدیدی هم خوردیم، اما آمدیم و مصاحبه کردیم و آبروی مردمان شهرشان را بردیم؟ این کارهای بچه گانه را نکنید آقای باقری نیا.

?وی ادامه داد: ما سه سال است که در فومن به تیمی نباخته ایم و در این فصل ۱۴ پنالتی برای ما گرفته شده که به جرات عرض می کنم ۱۳ تا از پنالتی ها کاملا صحیح بوده است. این تقصیر من نیست که تیم حریف، با شرایط گل آلود عادت ندارد و بی مهابا تکل می زند و پنالتی به تیم ما می دهد. آقای باقری نیا بروید به بازیکنانتان فوتبال یاد بدهید تا در زمین های گل آلود چطوری فوتبال بازی می کنند. شما نمی خواهد از تیم ما ایراد بگیرید و برید در مورد تیم خودتون صحبت کنید.

?وی ادامه داد: آقای باقری نیا شما با تیم داماش بازی دارید، از فومن انتقاد می کنید. با شهرداری کاشان بازی دارید، از فومن انتقاد می کنید. به شما چه ربطی دارد که ۱۵۰ هزار نفر مردم فومن را به زیر سئوال می برید. حرمت مردم شهرم را نگه نمی دارید اشکالی ندارد، حداقل حرمت من را نگه دارید که بیش از ۳۰ بازی ملی دارم. من از حق مردم شهرم به هیچ وجه نمی گذرم. بچه های تیم ما هنوز رنگ ده میلیون تومان پول را ندیده اند. تیم ما هنوز یک دست لباس هماهنگ ندارد آنوقت برود داور بخرد تا برای ما پنالتی بگیرد!!! واقعا خنده دار است.

?وی افزود: بازیکنان تیم ما باغیرت و شرفشان بازی می کنند و فدراسیون بخاطر احترامی که ما به حریفان در بازی خانگی می کنیم، از تیم ما تقدیر کرد. آقای باقری نیا می خواهید بگویم در اهواز چه اتفاقاتی افتاد! داماش که ۳۰ کیلومتر هم با ما فاصله ندارد بدترین فحش های ناموس را به من دادند اما چیزی نگفتم شما که ۱۵۰۰ کیلومتر با ما فاصله دارید چطور به خودتان اجازه می دهید در مورد فومن صحبت کنید! شما حق ندارید در مورد فومن صحبت کنید.

?اشجاری ادامه داد: سرپرست تیم ما فقط برای صدور کارت به فدراسیون فوتبال می رود و هنوز مسیر فدراسیون را به خوبی بلد نیست، آنوقت برود داور بخرد برای ما! شما اگر عرضه دارید بروید پنالتی گرفتن از مدافعان را به مهاجمانتان آموزش بدهید. ما هفته آینده با شهرداری ماهشهر در ماهشهر بازی داریم و انتظار ندارم که در آنجا به من احترام بگذارند اما آقای باقری نیا شما بیائید فوتبالی صحبت کنید، نه اینکه یک شهر را بی اساس زیر سئوال ببرید.

?اشجاری درخصوص این سئوال که آیا امکان دارد تلافی مصاحبه تند باقری نیا را در فومن بگیرند گفت: تیم ما به هیچ وجه چنین کاری نمی کند. هرکسی برای خودش شخصیت دارد و این کار از شخصیت تیم ما دور است. آقای باقری نیا پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید در آن بازی من نبودم که ادعا می کنید به ما ۵ تا گل زدید. اما در این بازی من هستم اگر می توانید،۵تا بزنید! ضمن اینکه احترام تیم مرا نگه دار که دور برگشت باید به فومن بیایی پس مراقب حرف زدن خودت باش!