صفیر گیلان ؛محمدرضا محسنی با اشاره به وجود فضای همدلی و همکاری در شهرستان شفت، افزود : نبود این همدلی و همکاری سبب می شود اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت نگیرد. به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شفت ،فرماندار شفت درهمایش  تجلیل از کارمندان نمونه شهرستانضمن تقدیر و تشکر از […]

 صفیر گیلان ؛محمدرضا محسنی با اشاره به وجود فضای همدلی و همکاری در شهرستان شفت، افزود : نبود این همدلی و همکاری سبب می شود اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت نگیرد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شفت ،فرماندار شفت درهمایش  تجلیل از کارمندان نمونه شهرستانضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی در طول ایام هفته دولت در راستای بیان عملکرد نظام و دولت به مردم، اظهار کرد : خوشبختانه اهتمام و جدیت برای خدمت رسانی اصل اساسی اقدامات و تلاش های مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان شفت است.

محمدرضا محسنی با اشاره به وجود فضای همدلی و همکاری در شهرستان شفت، افزود : نبود این همدلی و همکاری سبب می شود اقدامات خوبی در سطح شهرستان شفت صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه به رغم اقدامات انجام شده هنوز عقب ماندگی هایی در حوزه زیرساختی در این شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد : در ایام هفته دولت ۷۸ پروژه با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد تومان به بهره داری رسیده ولی هنوز نیازمند توجه و اقدامات جدی تری درحوزه های مختلف هستیم.

محسنی با اشاره به اینکه در طی یکسال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ تومان در راستای تقویت برق ۲۶ روستا هزینه شده است، تصریح کرد : باید تلاش کنیم تا با جذب اعتبارات ملی و استانی مشکل ضعف برق ۴۰ روستای دیگر را در سال آتی انجام دهیم.

وی به مطالبات مردمی در حوزه راه روستایی، برق، آب شرب اشاره کرد و ادامه : تمامی این مطالبات مردمی به حق بوده و مسئولان شهرستان شفت برای رفع مشکلات و اجرای این مطالبات باید تلاش بیشتری انجام دهند.

فرماندار شفت در ادامه نیز به فعالیت های انجام شده در حوزه آبرسانی در سطح شهرستان اشاره کرد و یادآوردشد : بهره برداری از فاز اول فاضلاب امامزاده ابراهیم و اتمام فاز دوم این پروژه تا دهه مبارک فجر، اجرای پروژه غرب در زمینه آبر شرب شهرستان شفت، انجام طرح مطالعاتی فاضلاب شهری شفت و احمدسرگوراب از جمله برنامه هایی این که در این راستا اجرا و در حال اجرا می باشد.

وی به توزیع اعتبارات در سطح شهرستان نیز اشاره و اظهار کرد : امسال برخلاف سال های گذشته برای توزیع اعتبارات اولویت بندی شده و اعتبارات شهرستان تنها در چند حوزه متمرکز شده که زود بازده بود و از جمله اقدامات ماندگار هستند.

محسنی در ادامه به برخی ویژگی های مدیران و کارکنان نمونه نیز اشاره کرد و گفت: رعایت کرامت انسانی در مراوات اداری، تلاش برای تحقق شعار سال و انجام اقدامات ماندگار بدون منت از جمله این ویژگی ها است.

وی با تأکید برحفظ اخلاق و انصاف در بیان عملکردهای مسئولان دستگاه های مختلف، افزود: متاسفانه امروز اخلاق حلقه مفقوده جامعه ما محسوب می شود که باید این فرهنگ در میان احاد جامعه نهادینه شود.