به گزارش صفیر گیلان؛روزسه شنبه همزمان با آغاز ملاقات عمومی فرماندار شفت با مردم ، تعدادی از اهالی کوچه بلال حبشی به نمایندگی از مردم این منطقه با محمد رضا محسنی دیدار و گفتگو کردند و از فرماندار خواستند تا به مطالبه چندین ساله آنها که از مدت هاست بر زمین مانده جامه عمل بپوشاند […]

به گزارش صفیر گیلان؛روزسه شنبه همزمان با آغاز ملاقات عمومی فرماندار شفت با مردم ، تعدادی از اهالی کوچه بلال حبشی به نمایندگی از مردم این منطقه با محمد رضا محسنی دیدار و گفتگو کردند و از فرماندار خواستند تا به مطالبه چندین ساله آنها که از مدت هاست بر زمین مانده جامه عمل بپوشاند .

به گزارش صفیر گیلان ؛ پس از درخواست اهالی کوچه بلال حبشی از فرماندار شفت برای کمک به ساماندهی آب های سطحی و فاضلاب این منطقه از شهر شفت وی به برخی از دستگاه های اجرایی این شهرستان ماموریت داد تا با هم افزایی و تجمیع تجهیزات در کنار مردم شهر شفت باشند و در جهت حل مشکل آنان اقدام کنند.
روزسه شنبه همزمان با آغاز ملاقات عمومی فرماندار شفت با مردم ، تعدادی از اهالی کوچه بلال حبشی به نمایندگی از مردم این منطقه با محمد رضا محسنی دیدار و گفتگو کردند و از فرماندار خواستند تا به مطالبه چندین ساله آنها که از مدت هاست بر زمین مانده جامه عمل بپوشاند .
پس از پایان ملاقات عمومی فرماندار شفت دستور تشکیل جلسه ای با حضور مدیران آب و فاضلاب شهری ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، بخشداری مرکزی و مسوولین شهرداری شفت را صادر نمود .
نماینده عالی دولت در این نشست با اشاره به اینکه اجرا نشدن کارها در زمان مناسب سبب تضییع حقوق شهروندان می شود افزود : مشکلات مردم این منطقه از شهر شفت باید سالها پیش حل می شد.
وی با بیان اینکه با پیگیری های انجام شده طرح ساماندهی فاضلاب شهر شفت و احمدسرگوراب در ردیف های بودجه قرار گرفته و کد دار شده است تصریح کرد : با اجرای پروژه آبرسانی غرب نزدیک و اجرای خط انتقال آب ماسوله رودخان نیز مردم این شهرها در آینده ای نزدیک از آب سالم و مطلوب تر بهره مند خواهند شد .

IMG_6611
محسنی با تاکید بر اینکه مشکلات ساکنان کوچه های بلال حبشی ، هدایت ، شهید تقی زاده و شهید انصاری و… مبنی بر ساماندهی آب های سطحی و فاضلاب باید با هم افزایی و تجمیع تجیهزات دستگاه های اجرایی شهرستان شفت مرتفع گردد افزود : برای آغاز عملیات اجرایی و لوله گذاری مسیر باید در روزهای آتی تمهید مقدمات گردد .
وی با ملزم کردن هر یک از دستگاه های حاضر برای تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای عملیات عمرانی افزود : مدیران اجرایی باید در کنار مردم باشند و در جهت رفع مشکلات آنان جهادی کار کنند.

IMG_6571 IMG_6604
در پایان جلسه فرماندار شفت با همراهی مدیران از مناطق مذکور بازدید میدانی نمود و با مردم این منطقه به گفتگو پرداخت.
گفتنی است امروز چهارشنبه ۳ آبان ماه  عملیات اجرایی کنده کاری و لوله گذاری آغاز خواهد شد.