به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر  گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده این شهید گفت: همان گونه که همه ملت ایران در این حادثه غمگین و متأثر شدند، به اقدام شجاعانه فرزند شما افتخار می کنند. وی با بیان اینکه ازخودگذشتگی موجود در بین آتش نشانان آن حادثه […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر  گیلان، دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده این شهید گفت: همان گونه که همه ملت ایران در این حادثه غمگین و متأثر شدند، به اقدام شجاعانه فرزند شما افتخار می کنند.

وی با بیان اینکه ازخودگذشتگی موجود در بین آتش نشانان آن حادثه نمایانگر عشق به مردم، فداکاری و روحیه ی پهلوانی آنان است گفت: استقبال خودجوش و پرشور مردمی در مراسم خاکسپاری این شهید نشان از محبوبیت وی در دل مردم دارد.

دکتر نجفی گفت : اگرچه درک این صحنه برای ما بسیار سخت می باشد، ولی استقبال و بدرقه مردم در آئین تشییع و خاکسپاری این جوان رشید، برای همگان روشن کرد که چقدر مورد علاقه مردم بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه با اوصافی که از این شهید شنیدم، ایثار و جوانمردی در او موج می زدگفت :تنها عشق به شهادت ، ایثار و گذشت این شهید بود که توانست دل به آتش بزند و روحیه شهادت محوری فرزند شما برای ما یک افتخار است

نماینده عالی دولت در گیلان نائل شدن فرزند این خانواده به فیض شهادت را توفیقی بس ماندگار برای والدین و همسر آن شهید دانست و خاطرنشان کرد: این شهید ایثارگر فقط متعلق به خانواده ی وی نیست بلکه متعلق به همه ی مردم است.

دکتر نجفی افزد : همانگونه که شریک غم شما هستیم، و می بالیم که استان گیلان چنین فرزندانی را در دامان خود پرورانده است.

پیکر محسن روحانی آتش نشان شهید حادثه پلاسکو، روز گذشته (سه شنبه) پس از تشییع در رضوانشهر ، در زادگاهش روستای سندیان این شهرستان آرام گرفت.

از این شهید یک فرزند دختر به یادگار مانده است.  IMG_7001 IMG_6993 IMG_6990_0 IMG_7022 IMG_7024