صفیر گیلان؛سرهنگ«رضا کوهستانی»در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ درآستانه روزهای پایانی سال و با توجه به اهمیت تأمین سلامتی و ایجاد نشاط اجتماعی و امنیت بهاری برای شهروندان عزیز، طرح مقابله با عاملان تهیه و توزیع موادمحترقه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: […]

 

 

صفیر گیلان؛سرهنگ«رضا کوهستانی»در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت:‌ درآستانه روزهای پایانی سال و با توجه به اهمیت تأمین سلامتی و ایجاد نشاط اجتماعی و امنیت بهاری برای شهروندان عزیز، طرح مقابله با عاملان تهیه و توزیع موادمحترقه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با تشکیل ۲ تیم عملیاتی تحقیقات گسترده خود را در این زمینه آغاز کردند.

سرهنگ کوهستانی عنوان داشت: کارآگاهان در این عملیات ضربتی، مراکز اصلی نگهداری و توزیع موادمحترقه قاچاق را در بخش “پره سر” شهرستان رضوانشهر شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی اظهار داشت: پلیس در این عملیات پس از هماهنگی با مقام قضائی، عاملان این اقدام سودجویانه را دستگیر و در بازرسی از محل های مذکور، ۶۰ هزار عدد انواع موادمحترقه قاچاق کشف و همچنین یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ و یک دستگاه سواری پراید که در حال حمل موادمحترقه بودند را توقیف کردند .

فرمانده انتظامی رضوانشهر با اعلام این که کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲۶۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: ۳ متهم این پرونده به دادسرا و تعزیرات حکومتی معرفی شدند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.