اختصاصی/صفیر گیلان؛جلیل سندی عضو شورای شهر فومن روز یکسنبه ۲۷ آبان در جلسه شورای شهر فومن با عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت اعضا و رییس شورای شهر فومن گفت:رئیس شورا جناب علیزاده در طی این مدت تلاش زیادی را برای رساندن خدمات به شهروندان و بیان مشکلاتشان در جلسات با مطرح نمودن مشکلات […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛جلیل سندی عضو شورای شهر فومن روز یکسنبه ۲۷ آبان در جلسه شورای شهر فومن با عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت اعضا و رییس شورای شهر فومن گفت:رئیس شورا جناب علیزاده در طی این مدت تلاش زیادی را برای رساندن خدمات به شهروندان و بیان مشکلاتشان در جلسات با مطرح نمودن مشکلات داشتند که جای تقدیر دارد.
سندی شفاف سازی مسائل عمرانی و مالی شهرداری فومن را که از مطالبات شورانشینان از شهردار بود یک امر مهم در خدمات رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان خواند و گفت؛شهردار فومن با توجه به تجربیاتی که داشتند انتظار چنین مسائلی را از قبل پیش بینی کرده بودند که وارد شورا شدندو می دانستند که روزهای سخت در پیش دارند.

ایشان با اشاره به اولین سالروز شهادت شهید نوری حریس گفت:شهدا بهترین الگوی ما در خدمت صادقانه باشند و باید از انها کمک بگیریم.

سندی  بیان و درخواست برخی مسائل که باید از طرف شهردار شفاف سازی شود را فقط تعامل و رسیدن به اهداف بزرگ خواند و گفت:هیچ قصد و غرضی و حب و بقضی در این سوالات از جانب شورا از شهردار وجود ندارد.

وی افزود؛مردم به شورا اعتماد کردند و شورا نیز باید از خواسته ها و مطالبات مردم از شهرداری دفاع کند.
وی در بخشی دیگر از بیانات خود ضمن عذر خواهی از اعضا و شهروندان فومنی از بابت برخی مسائل مطرح شده از طرف برادرش گفت:برادرم به خاطر مسائلی که پیش امده بود کمی عصبانی بود .
سندی با بیان اینکه مسائل امروز در صحن علنی شورا و با حضور رسانه شفاف سازی و عضو شورا نتیجه ای که باید می گرفت گرفت افزود: برخی مسائل مطرح شده با اشکال مواجه بود و نباید با این گفتمان کدورت ایجاد شود.
عضو شورا ی شهر فومن با بیان اینکه در خیلی از موارد کار ما و شهردار ممکن است با اشکال مواجه باشد اما شهردار فومن تلاش زیادی در این مدت داشتند و شما تصویر ورود ایشان به شهرداری را با چهره امروز مقایسه کنید.
سندی پاسخهای شهردار فومن را در جواب ۱۳سوال مطرح شده از طرف اقای احمد زاده قانع کننده خواند و گفت؛من در این جلسه چالش برانگیز مواردی ندیدم که شهردار استیضاح شود و من مخالف استیضا‌ح شهردار غلام نیا هستم.