اختصاصی/صفیر گیلان؛به مناسبت هفته بسیج و چهل سالگی این شجره طیبه ، سرهنگ دوم پاسدار مسیب محمدجانی فرمانده سپاه ناحیه  شفت وحجت الاسلام عمار عمارلو  نماینده ولی فقیه در سپاه شفت در سومین روز از هفته بسیج با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان  دیدار و گفتگو نمود. سرهنگ دوم پاسدار مسیب محمدجانی با گرامیداشت […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛به مناسبت هفته بسیج و چهل سالگی این شجره طیبه ، سرهنگ دوم پاسدار مسیب محمدجانی فرمانده سپاه ناحیه  شفت وحجت الاسلام عمار عمارلو  نماینده ولی فقیه در سپاه شفت در سومین روز از هفته بسیج با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان  دیدار و گفتگو نمود.

سرهنگ دوم پاسدار مسیب محمدجانی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج از عنصر معنویت و اخلاص به عنوان شاکله اصلی بسیج یاد کرد و گفت: بسیج با معنویت و ولایت مداری خواب دشمن را برای ضربه زدن به نظام تعبیر نکرد.

وی افزود:انقلاب اسلامی در اوایل پیروزی در  شرایط اسف‌بار محرومیت و با برخورداری از حداقل ها به پیروزی رسید و هم‌اکنون یک کشور تعیین کننده در معادلات بین المللی است و قدرت بازدارندگی این کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب، علیرغم دشمنی های ابرقدرت‌های جهان است.

سرهنگ دوم پاسدار مسیب محمدجانی با بیان اینکه عدد ۴۰ عددی کامل است و بسیج به  تبعیت از عدد ۴۰ با حساسیت و اثر گذاری برنامه ها را در این نهاد همزمان با چهل سالگی انقلاب دنبال می کند افزود:ترویج فرهنگ بسیجی، راه حل رفع مشکلات کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه شهرستان شفت  نیازمند نگاه ویژه و اساسی برای جبران بسیاری از عقب ماندگی هاست گفت: من از رسانه ها می خواهم که برای کمک به مردم منطقه بیشتر ورود کرده و نقاط ضعف  و مشکلات را گوش زد کنند.

سرهنگ دوم پاسدار محمدجانی با بیان اینکه ولایت مداری، اتکا به توانمندی داخلی، مدیریت جهادی، باور قلبی از راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی است گفت: نباید به هیاهوی دشمن که مانند طبل توخالی است توجه کنیم.

وی برنامه های هفته بسیج را در شهرستان بیش از ۱۰۰ برنامه خواند و گفت: ما برای هر پایگاه یک برنامه تدوین کردیم که شهرستان شفت بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت را در خود جای داده است.

این مسئول مهمترین برنامه هفته بسیج را از گلباران مزار شهدا،دیدار بسیجیان با امام جمعه،،افتتاح نمایشگاه کتاب،برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، حضور در نماز جمعه و سخنرانی بین صلاتین توسط فرمانده سپاه ،برگزاری ویزیت رایگان در قالب طرح شهید رهنمود و بر پایی میز خدمت خواند و گفت: نشست روشنگری اقشار،یادواره شهدا ،برگزاری نشست روشنگری،حضور و سرکشی مسئولان کشوری و لشکری از پایگاههای مقاومت،و ….. از برنامه این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت از برگزاری رزمایش شکوه اقتدار با حضور گسترده بسیجیان شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری همایش سواد رسانه ای با حضور فعالان فضای مجازی  در سالن ارشاد اسلامی  نیز از برنامه این هفته است.

وی افزود: در راستای محرومیت زدایی و در  غالب مدیریت جهادی با همکاری گروههای جهادی ،بسیج و بخشداری  ما پروژه آبرسانی به روستای لاسک را به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان امروز به شکل نمادین در مسجد لاسک بهره برداری داشتیم .

فرمانده سپاه ناحیه شفت از برنامه ریزی و آمادگی این نهاد جهت ساخت ۴۶ واحد مسکن برای محرومان این شهرستان در سال ۹۸ خبر داد و گفت:  در راساتای محرومیت زدایی  یک واحد در هفته بسیج افتتاح و  ما بقی که پیشرفت ۴۶ درصدی همراه است با تخصیص اعتبارات تکمیل خواهند شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمدجانی  با اشاره به اینکه در این هفته یادواره شهدا در بخش ها و روستاها در بسیاری از مناطق شهرستان در قالب طرح شهید بهنام محمدی برگزار می شود گفت: یادواره شهدای روستای بیجارسر روز پنج شنبه با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر سپاه  برگزار می شود .

عمارلو؛جایی که تفکر بسیجی حاکم نباشد رانت ، رانت‌خواری و آقا و آقازادگی حکم فرمانی می کند

0858450e-f0ac-4158-a6f7-ce1615ecd12e

حجت الاسلام عمار عمار لو در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج  این شجره طیبه صالحین گفت: بسیج آمده است تا در  هر نقطه و مکانی کاستی ها را از چهره نظام ،انقلاب و مردم بزداید.

عمارلو بسیج را عامل نجات کشور در فتنه ها خواند و گفت: هر جایی که بر اثر تهاجم و فتنه غربی ها ما بر لبه پرتگاه رفتیم بسیج عامل نجات کشور ما از پرتگاههای ساختگی دشمنان بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شفت بسیج را عامل ساختاری پاک و جهادی در بین احاد جامعه خواند و گفت: پیشرفت نظام و کشور از بسیجیانی چون احمدی روشن هاست و احمدی روشن  در جبهه مبارزه با استکبار جهانی همیشه خط‌شکن و یک بسیجی دانشمند بود.

حجت الاسلام عمارلو تاکید کرد ؛در هر نقطه از کشور و نظام که با رانت و رانت خواری ، فساد و آقا و  آقازادگی مواجه هستیم جایی است که تفکر بسیجی در آنجا حاکم نیست و ما با فقدان تفکرات بسیجی مواجه هستیم..

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شفت با بیان اینکه بسیار از تفکرات بسیجیان ما از جمله شهید تهرانی مقدم ها در تحریم به ساخت و تولید موشک شهاب  رسیدند گفت:این شهید  پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران و کسی که توان موشکی ایران توسط او بنیانگذاری شده بود.

حجت الاسلام عمارلو توان بسیجیان  را مثال زدنی خواند و گفت: بسیجیان ما درجنگ، سیل و زلزله  نشان دادند که با  تکیه بر بسیج می توان بر مشکلات اقتصادی نیز غلبه کنیم و پیروز میدانهای سخت نبرد با دشمنان باشیم.

تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری