به گزارش صفیر گیلان ، سید محسن موسوی در نشست شورای  پیشگیری از وقوع جرم در سالن میرزای شفتی گفت : کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند مطالعه ، برنامه ریزی و کار گروهی دستگاه های ذیربط است . فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه نتیجه عملکرد کلّی مسوولین به نام نظام جمهوری اسلامی و ولایت […]

به گزارش صفیر گیلان ، سید محسن موسوی در نشست شورای  پیشگیری از وقوع جرم در سالن میرزای شفتی گفت : کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند مطالعه ، برنامه ریزی و کار گروهی دستگاه های ذیربط است .

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه نتیجه عملکرد کلّی مسوولین به نام نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ثبت و ارزیابی می شود ؛ خواستار تلاش بیشتر مدیران در انجام امور محوله شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیکاری و اشتغال ناپایدار سبب بروز آسیب های اجتماعی می شود افزود : در شرایطی که دولت دچار مشکلات اقتصادی و منابع مالی آن  محدود شده ؛ اصلاح الگوی مصرف و توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی امری ضروری است.

نماینده عالی دولت در شفت به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه های آتی اشاره و بر لزوم تقویت بیش از پیش وحدت و پیوند نظام و مردم با تدبیر مسوولین تاکید نمود و خطاب به مدیران این شهرستان افزود : امروز هر حرکت مثبت و یا منفی از سوی شما می تواند در میزان حضور مردم در پای صندوق آرا تاثیرگذار و تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه انسانی جامعه به ویژه جوانان و مشارکت آنان در انتخابات پشتوانه ای برای کشورمان است افزود : نقش تریبون نماز جمعه ، رسانه های دیداری و شنیداری ، مطبوعات و فضای مجازی در راستای حفظ وحدت  جامعه  و مشارکت اجتماعی مردم بسیار تعیین کننده است .

موسوی در پایان سخنان خود با بیان اینکه آمار ها نشان می دهد که پیگیری و اجرای مصوبات شورای  پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان شفت منظم نبوده است ؛ خواستار تلاش بیشتر دستگاه های ذیربط در این راستا شد .

گفتنی است سیروس محمدی رییس دادگستری و حسین جوادی دادستان شهرستان شفت نیز در این نشست به سخنرانی پرداختند و اعضای نشست نیز به بیان گزارش عملکرد دستگاه خود پرداختند .