صفیر گیلان؛فرمانده سپاه ناحیه فومن در گفت‌وگو با خبرنگارانبا بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش مواسات ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان توزیع می‌شود افزود: این کمک‌ها توسط خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و مجمع خیرین بسیج در شهرستان تهیه شده است. سرهنگ حمید جانباز  با بیان اینکه ارزش هر […]

صفیر گیلان؛فرمانده سپاه ناحیه فومن در گفت‌وگو با خبرنگارانبا بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش مواسات ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان توزیع می‌شود افزود: این کمک‌ها توسط خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و مجمع خیرین بسیج در شهرستان تهیه شده است.
سرهنگ حمید جانباز  با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومان است گفت: این بسته‌های حمایتی برای کمک به افراد نیازمند، کم‌برخوردار و خانواده‌هایی که دراثر شیوع ویروس کرونا، آسیب دیده‌اند، تهیه شده است.

جانباز تصریح کرد: اقلام معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت مرغ، گوشت قرمز و دیگر اقلام معیشتی است که با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرها و روستاها در اختیار خانواده‌های بی بضاعت قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

وی اظهار کرد: مردم نوع‌دوست فومن کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای مشارکت در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به حوزه‌ها، پایگاه‌ها و دفاتر مقاومت بسیج و همچنین دفتر امام جمعه تحویل دهند.