به گزارش صفیر گیلان؛ برنامه‌های هفته دولت در گیلان با حضور ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان به همراه جمعی از مسئولان صبح امروز با گلباران مزار شهدای رشت آغاز شد. شایان ذکر است که همزمان با گلباران مزار شهدا در شهر رشت نظیر چنین مراسمی در ۱۵ شهرستان دیگر گیلان هم برگزار شد. شرکت کنندگان […]

 به گزارش صفیر گیلان؛ برنامه‌های هفته دولت در گیلان با حضور ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان به همراه جمعی از مسئولان صبح امروز با گلباران مزار شهدای رشت آغاز شد.
شایان ذکر است که همزمان با گلباران مزار شهدا در شهر رشت نظیر چنین مراسمی در ۱۵ شهرستان دیگر گیلان هم برگزار شد.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.
 IMG_3133
سرپرست استانداری گیلان در گلزار شهدای رشت گفت: همکاری‌های مردم در اجرای برنامه‌های دولت قابل تقدیر است.
ارسلان زارع از افتتاح هزار و ۲۶ طرح در گیلان در هفته دولت خبر داد و افزود: این طرح‌ها با هزار و  ۵۳۶ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری اجرا شده است.
وی گفت:بخش خصوصی و تعاونی‌ها هزار میلیارد تومان برای طرح‌های هفته دولت سرمایه گذاری کرده اند.
سرپرست استانداری گیلان در پایان با بیان اینکه مسئولان از هیچ کوششی برای توسعه استان دریغ نخواهند کرد خاطر نشان کرد: این کار بدون وفاق و همبستگی مردم و مسئولان امکان پذیر نیست.
فرماندار رشت هم شهیدان رجایی و باهنر را الگوی دولتمردان دانست و گفت: این ۲ شهید به خدمت بی منت برای مردم تاکید داشتند.
میر شمس مومنی زاده افزود: بازتاب دستاورد‌های نظام دشمنان را ناامید خواهد کرد.

در نخستین روز از هفته دولت با حضور سرپرست استانداری گیلان به صورت همزمان ۳۳ پروژه شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد ریال، واحد تولیدی انواع پوشاک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال، واحد تولیدی و بسته‌بندی انواع نهاده ها و فرآوردهای کشاورزی با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

طی  هفته دولت امسال با تلاش و کوشش دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ ‌بریک هزار و ۵۳۶  میلیارد تومان آماده افتتاح می باشد.

این پروژه ها از لحاظ مبلغ ۱۸ درصد و از لحاظ تعداد ۶۴ درصد بیشتر از سال گذشته است  که از مجموع اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر یک هزار میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی می باشد که مهم ترین آن ها شامل پروژه های صنعتی(۵۸۵میلیارد تومان) ، مخابراتی و فناوری اطلاعات (۱۹۱ میلیارد تومان) ، برق منطقه ای (۱۳۰میلیارد تومان )، گردشگری (۳۸میلیارد تومان)،کشاورزی و شیلاتی (۸۸ میلیارد تومان) است.

پروژه های هفته دولت امسال بیشتر در زمینه  های صنعتی ،کشاورزی ، شیلات ، عمران شهری، گاز رسانی ، آبرسانی ، برق رسانی و آسفالت راه های روستایی ، فضاهای آموزشی گردشگری ، حمل ونقل و مسکن مددجویان کمیته امداد است.

IMG_3149 IMG_3117 IMG_3149 (1) photo_2019-08-24_09-11-51 IMG_3169 IMG_3172 IMG_3181 گالری_0گلباران شهدا