صفیرگیلان؛عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ١۵ لغایت ٢٢ اسفند ماه براساس حروف الفبا پرداخت می شود.   به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان بر اساس برنامه ریزی انجام شده مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنان با حروف غ ، ذ ، ن، […]

صفیرگیلان؛عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ١۵ لغایت ٢٢ اسفند ماه براساس حروف الفبا پرداخت می شود.

 

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان بر اساس برنامه ریزی انجام شده مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنان با حروف غ ، ذ ، ن، م آغاز می شود، عیدی خود را در روز ١۵ اسفند ماه دریافت می کنند. مستمری بگیرانی که نام خانوادگی شان با حروف ک، د، ش، ع آغاز می شود  نیز در ١۶ اسفند عیدی را دریافت می کنند.

همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف گ، ل، و، ه ، ی آغازمی شود، در روز ١٧ اسفند عیدی دریافت می کنند. علاوه بر این در روز ١٧ اسفند ماه عیدی مستمری بگیرانی که از بانکی غیر از بانک رفاه کارگران مستمری دریافت می کنند، به حساب آنها واریز می شود.

در روز ١٩ اسفند ماه عیدی بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حروف ط، خ، س، ظ، ر، ق آغاز می شود، پرداخت خواهد شد و آن دسته از بازنشستگان و مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف ح، ف ، ض، ز، ژ، ص، ج ، چ شروع می شود ؛ مستمری خود را در تاریخ ٢٠ اسفند دریافت می کنند.

مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف پ ، ت ، ث ، ب ، ا  آغاز می شود نیز، در تاریخ ٢١ اسفند و افرادی که نام خانوادگی شان با حرف آ شروع می شود در تاریخ ٢٢ اسفند ماه مبلغ عیدی خود را دریافت می کنند.

جدول زمانی پرداخت عیدی مستمری بگیرانی که از بانک رفاه کارگران حقوق دریافت می کنند

حرف اول نام خانوادگی

تاریخ دریافت عیدی

غ – ذ – ن – م

١۵ اسفند

ک – د – ش – ع

١۶ اسفند

گ – ل – و – ه – ی

١٧ اسفند

ط – خ – س – ظ – ر – ق

١٩ اسفند

ح – ف – ض – ز – ژ – ص – ج – چ

٢٠ اسفند

پ – ت – ث – ب – ا

٢١ اسفند

آ

٢٢ اسفند

* عیدی افرادی که از سایر بانکها حقوق دریافت می کنند، در تاریخ ١٧ اسفند واریز می شود.

شایان ذکر است پرداخت عیدی مستمری بگیران بیش از ٢١٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از این میان بیش از١٠٠ میلیارد تومان مربوط به استان گیلان میباشد .