صفیر گیلان؛سعید علی پورکارشناس رسانه و ورزش، چرا مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل گیلان برخلاف بخشنامه وزارتخانه ، ریاست و سرپرستی هیات ورزش های همگانی رادرگذشته و حال برعهده داشتند و دارند؟ 🔺چرا مهمانسرای المپیک رشت با درآمد سالیانه حداقل حدود یک میلیارد تومان باید در اختیار هیات ورزش های همگانی و معاون ورزشی […]

صفیر گیلان؛سعید علی پورکارشناس رسانه و ورزش، چرا مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل گیلان برخلاف بخشنامه وزارتخانه ، ریاست و سرپرستی هیات ورزش های همگانی رادرگذشته و حال برعهده داشتند و دارند؟

🔺چرا مهمانسرای المپیک رشت با درآمد سالیانه حداقل حدود یک میلیارد تومان باید در اختیار هیات ورزش های همگانی و معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان گیلان باشد؟

🔺چرا مهمانسرای المپیک رشت و چندمکان ورزشی پردرآمد دیگر به مزائده گذاشته نمی شوند ؟

🔺آیا سازمان بازرسی و دیگر دستگاههای نظارتی از این عمل خلاف بخشنامه وزارتخانه اطلاع دارند؟

🔺آیا مهمانسرای المپیک باید تا ابد در اختیار هیات ورزش های همگانی و مدیران ورزش گیلان باشد؟
🔺در آمد حاصل از آن در کجا و به چه شکل هزینه می شود؟ آیا به خزانه واریز می شود؟

♨️ به گزارش ورزش گیلان ، از حدود ۲ سال و نیم پیش با روی کار آمدن مدیرکل فعلی ورزش استان در پست معاونت ورزشی اداره کل، سرپرستی هیات ورزش های همگانی گیلان نیز به وی سپرده شد و پس از مدتی برخلاف بخشنامه وزارت، نامبرده با پست معاونت ورزشی اداره کل با رای اکثریت اعضای مجمع به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی گیلان انتخاب شد.

🔴براساس این بخشنامه که با شماره نامه ۳/۳/۲۶۶۷ در تاریخ ۱۹ آذر سال۹۰ به امضای سید حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش رسیده است ، مدیران و معاونین ادارات کل ورزش وجوانان استان با توجه به حساسیت پست ثابت سازمانی خود و به دلیل ایجاد شبهات در توزیع اعتبارات و امکانات در هیاتهای ورزشی باید از پذیرش پست ریاست و سرپرستی هیات خودداری نمایند اما مدیرکل فعلی ورزش گیلان در زمان معاونت خود ، رییس هیات همگانی استان شد وگفته می شود پس از مدیرکل شدن هم حدود یکماه این مسئولیت را داشت !
🔴وی پس از استعفا از این سمت، …… رییس اسبق اداره رشت را به عنوان سرپرست معرفی کرد و از حدود ۱۰ماه پیش ………معاون ورزشی اداره کل برخلاف بخشنامه قانونی وزارتخانه سرپرستی هیات ورزش های همگانی را برعهده دارد.

❓❓حال سوالات متعددی پیش می آید که آیا سازمان بازرسی و دیگر دستگاههای نظارتی از این مسئله اطلاع دارند؟

❓چرا پس از گذشت یکسال و نیم، این هیات با سرپرست اداره می شود و انتخابات این هیات برگزار نمی شود؟

🛑براساس اعلام کارشناسی که پیشتر مستاجر مهمانسرای المپیک رشت بود ، در بدترین شرایط این مکان ورزشی که از ۲ سال ونیم پیش در اختیار هیات همگانی و مدیران ورزش گیلان است ، حداقل حدود یک میلیارد تومان در آمد خالص سالیانه دارد.

❓❓چرا مهمانسرای المپیک با این درآمد بالا باید در اختیار هیات ورزش های همگانی و معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان گیلان باشد؟ آیا این درآمد به خزانه واریز می شود؟

❓چه مکان های دیگر ورزشی در اختیار این هیات و مدیران ورزش گیلان است؟

❓🛑چرا مهمانسرای المپیک رشت و چندمکان ورزشی پردرآمد دیگر به مزائده گذاشته نمی شوند و به صورت تصدی گری در اختیار ادارات ورزش شهرستانها است ؟ یا اینکه در دور دوم در مزایده قرار گرفته اند؟

❓🛑در این مدت چندین ماهه تا فراخوان دور دوم مزایده چه کسی یا کسانی درقالب تصدی گری از طرف ادارات ورزش ، این اماکن را در دست داشتند و چقدر از درآمدحاصل را به خزانه واریز کرده اند؟

❓❓🛑🛑چرا مدیرکل و معاون ورزشی گیلان برخلاف بخشنامه وزارتخانه ریاست و سرپرستی هیات ورزش های همگانی رادرگذشته و حال برعهده داشتند و دارند؟

❓آیا مهمانسرای المپیک باید تا ابد در اختیار هیات ورزش های همگانی و مدیران ورزش گیلان باشد؟

❓❓❓سوالات بسیاری در خصوص تصدیگری اماکن ورزشی و مزایده وجود دارد که در روزهای آتی با مستندات قانونی به آن خواهیم پرداخت.

🛑❓❓❓پاسخ این سوالات را چه کسی خواهد داد؟
وزیر ورزش؟ استاندار گیلان؟ نماینده حامی مدیریت فعلی ورزش گیلان ؟ یا …؟

🔺ادامه دارد…