به گزارش صفیر گیلان؛محمدمهدی افتخاری بااشاره به سهم مسکن از بودجه های سنواتی، گفت:سهم مسکن از بودجه ۹۶ نسبت به سال گذشته درحد نیاز بوده،اما بخش اعظمی از اعتبارات این بخش درسال جاری هنوز محقق نشده و این نگرانی برای سال آتی نیز وجود دارد. به گزارش صفیرگیلان ،نماینده مردم فومن و شفت درمجلس شورای […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمدمهدی افتخاری بااشاره به سهم مسکن از بودجه های سنواتی، گفت:سهم مسکن از بودجه ۹۶ نسبت به سال گذشته درحد نیاز بوده،اما بخش اعظمی از اعتبارات این بخش درسال جاری هنوز محقق نشده و این نگرانی برای سال آتی نیز وجود دارد.

به گزارش صفیرگیلان ،نماینده مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه در حوزه مسکن سیاست گذاری ها بیشتر از مسائل اعتباری اهمیت دارند،افزود:اینکه دولت در بودجه سنواتی سهم مسکن را درحد نیاز ببیند؛اما نتواند برنامه ریزی مشخصی در این حوزه و همچنین نحوه تخصیص اعتبارات داشته باشد جای نگرانی است.

آینده بازار مسکن به تعیین تکلیف تولیدکنندگان وبرنامه ریزی مدون وابسته است

وی با تاکید بر اینکه آینده بازار مسکن به اعتبارات مصوب در بودجه سنواتی بستگی ندارد، تصریح کرد:بازار مسکن در سال آتی به موضوعات دیگری همچون تعیین تکلیف تولیدکنندگان و همچنین برنامه ریزی مدون و مشخص دراین حوزه بیشتر وابسته است.

نماینده مردم فومن و شفت  درمجلس دهم،با بیان اینکه بازار مسکن با ادامه روند فعلی و بی برنامگی حاکم برآن افق روشنی را تجربه نخواهد کرد،گفت:در صورتی که دولت به بازار مسکن و نیازهای آن توجه نداشته باشد؛به طورحتم با انباشت نیاز مسکن مواجه خواهیم شد که تبعات آن بسیار زیاد است.

بی برنامگی دولت در بحث مسکن مشکلات عدیده ای را رقم زده است

افتخاری ادامه داد:متاسفانه بی برنامگی دولت در بحث مسکن در زمینه تسهیلات دهی نیز به چشم می خورد که این مشکلات عدیده ای را رقم زده است.

وی با بیان اینکه دولت باید به ارایه برنامه ای مشخص در حوزه تامین مسکن اقدام کند، گفت: دولت قبل هرچند درخصوص ارایه طرح مسکن مهر بسیاری از الزامات را ندید؛اما توانست برنامه مشخصی ارایه کند که این مهم از سوی دولت فعلی دیده نشده است.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:سهم مسکن از بودجه و ضریب تحقق آن باید افزایش یابد تا رونقی در این بازار صورت بگیرد./خانه ملت