به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، عسکر حسنی پور  فرماندار رضوانشهر در آیین تجلیل از کارمند بازنشسته فرمانداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان در طول دوران خدمت به مردم و اجرای وظایف محوله گفت: خدمت صادقانه  به مردم بسیار ارزشمند است و پاداش دنیوی و اخروی نصیب خدمتگزاران در جامعه اسلامی می […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، عسکر حسنی پور  فرماندار رضوانشهر در آیین تجلیل از کارمند بازنشسته فرمانداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان در طول دوران خدمت به مردم و اجرای وظایف محوله گفت: خدمت صادقانه  به مردم بسیار ارزشمند است و پاداش دنیوی و اخروی نصیب خدمتگزاران در جامعه اسلامی می شود.

image_2018_7_26-5_2_38_736_86r image_2018_7_26-5_1_57_209_vJz

وی همکاران بازنشسته را سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگار عنوان کرد و گفت : تلاش خستگی ناپذیر همکاران بازنشسته در سالیان خدمت صادقانه در اذهان باقی می‌ماند و  باید حرمت و کرامت این عزیزان که بهترین سال‌های عمرشان را در راه خدمت به مردم  صرف کرده‌اند حفظ شود.

مهندس حسنی پور گفت: انتظار داریم بازنشستگان عزیز در تمام شرایط در کنار ما و یاریگرمان باشند تا با استفاده از تجربیات ارزنده آنها امور را به نحو مطلوبتر پیش ببریم.

بر اساس این گزارش از آقای رحیم رضواندهی کارمند فرمانداری رضوانشهر که به افتخار بازنشستگی نایل آمد، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.