استاندار گیلان که به منظور ابراز همدردی با حادثه دیدگان پلاسکو در محل وقوع این رخداد اندوهبار حاضر شده بود، از آمادگی استان برای کمک به عملیات امدادرسانی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیرگیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی عصر شنبه پس از شرکت در کنگره ملی مدیریت امور جوانان، با حضور در محل حادثه […]

استاندار گیلان که به منظور ابراز همدردی با حادثه دیدگان پلاسکو در محل وقوع این رخداد اندوهبار حاضر شده بود، از آمادگی استان برای کمک به عملیات امدادرسانی خبر داد.

13951102001758_Test_PhotoH

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیرگیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی عصر شنبه پس از شرکت در کنگره ملی مدیریت امور جوانان، با حضور در محل حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران، ضمن ابراز همدردی ، از آمادگی ستاد مدیریت گیلان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان خبر داد.
وی بیان داشت: در صورت اعلام نیاز ستاد مدیریت بحران تهران، با توجه به تجارب خوبی که نیروهای امدادی و عملیاتی ستاد مدیرت بحران گیلان دارند، آماده کمک رسانی های امدادی و مشارکت در آواربرداری هستیم.
وی شهادت آتش نشانان فداکار را تسلیت گفت و افزود: حادثه غم انگیز ساختمان پلاسکو که با شهادت شماری از عزیزان آتش نشان رقم خورد، همانند سراسر کشور، موجب ناراحتی مردم گیلان شده و انگیزه بالایی برای کمک رسانی در استان وجود دارد.
ساختمان تجاری پلاسکو پنجشنبه هفته گذشته دچار حریق شد و به دلیل حجم گسترده آتش و فرسودگی، فرو ریخت که در پی این حادثه، تعدادی از آتش نشانان فداکار زیر آوار ماندند.
هیات دولت نیز در اطلاعیه ای، با تجلیل از بزرگ مردان ایثار و فداکاری که در حادثه آتش سوزی مجتمع پلاسکو جان باختند، امروز (شنبه دوم بهمن ماه) را عزای عمومی اعلام کرد.
جمعه شب نیز شهروندان رشت به منظور همدردی با آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو تهران، در ایستگاه شماره چهار آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این کلانشهر واقع در روبروی بوستان ملت حضور یافتند و با روشن کردن شمع و نثار گل به آتش نشانان، یاد آتش نشان های فداکار حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.