اختصاصی/ صفیر گیلان؛چهل و نهمین جلسه شورای شهر فومن شامگاه شب گذشته با حضور شهردارو اعضای شورای شهر همراه با مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد. در این مراسم ابتداء شاهین علیزاده ضمن تقدیر و تبریک روز خبرنگاران به حاضران گفت: امروز در جمع ما پیشکسوتانی از روزنامه ازلاعات،کیهان و جمهوری اسلامی هستند و پیر این […]

اختصاصی/ صفیر گیلان؛چهل و نهمین جلسه شورای شهر فومن شامگاه شب گذشته با حضور شهردارو اعضای شورای شهر همراه با مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.

در این مراسم ابتداء شاهین علیزاده ضمن تقدیر و تبریک روز خبرنگاران به حاضران گفت: امروز در جمع ما پیشکسوتانی از روزنامه ازلاعات،کیهان و جمهوری اسلامی هستند و پیر این عرصه جناب حاجتی که بنده در زمان کودکی صدای روزنامه،روزنامه را از انها شنیدم و این مایه افتخار است.

وی در این جلسه با تبریک و تقدیر از خانم زلیخا صفری که توانستند نام شهر فومن را در عرصه خبر در کشور بلند کنند گفت: مایه افتخار است که خبرنگار فومنی در کشور حائز رتبه شدند.

علیزاده با اشاره به اینکه تعدادی از شما خبرنگاران از سال ۹۲ همراه ما در شورای شهر هستید گفت:امروز شما را در جلسه شورای شهر دعوت کردیم تا در هفته های آینده شاهد حضور شما در جلسات علنی باشیم.

رئیس شورای شهر فومن از خبرنگاران خواست تا پیگیر امور شهری باشند زیرا ابزاری که در دست خبرنگار است کار ساز است.

علیزاده با اشاره به اینکه انتظار نداریم که فقط ازما تعریف وتمجید کنید و خوبی ها را بنویسد گفت:جلسات شورای شهر فومن باید شیشه ای باشد.

وی از ساماندهی  امورات در شهرداری فومن خبر داد و گفت:به زودی پایگاه اطلاع رسانی شورا راه اندازی خواهد شد.

ایشان  تصریح کرد؛همه ی اعضای شورا با قبول مسئولیت دنبال انجام کارهای خوب در شهر فومن هستند و کسی تماید ندارد و نیامده است که کارها را خراب کند.

علیزاده از کارهای انجام شده توسط شهرداران و شوراهای گذشته به نیکی یاد کرد و گفت: ۸۷ سال است که افرادی در ین مجموعه دنبال انجام کارهای خوب و ماندگار بودند پس آینده نگری  باید جزء اولین نگاه مجموعه شهرداری باشد تا کارهای بزرگ انجام گیرد.

ایشان همچنین به پارک شهر فومن که زبان زده مردم ایران است اشاره و افزود: امروز پارک فومن جذابیتهایش را از دست داده و باید در آن تغییرات ایجاد شود.

رئیس شورای شهر فومن از مهمترین کارهای عمرانی در این شهر  به رفع آبگرفتگی خیابانها و بلوارها،ساخت مجموعه ورزشی ادبی،افزایش بلوار،جدول گذاری ،پل سازی ،چراغانی،اسفالت معابر و … اشاره و افزود:ما زمین ۴۸ هزار متری کاس احمدان را  برای ایجاد فضای تفریحی و استراحتگاهی و پارک ورزشی برای مسافران و شهروندان در دست اجرا داریم که به علت کمبود منابع مالی  ملی و استانی این پروژه  راکتمانده است.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای جناب غلام نیا شهردار فومن گفت: خبرنگاران مشکلات شهر را برای کمک به ما برد کنند.

علیزاده نداشتن کمربندی در شهر فومن را بزرگترین دغدغه مردم شهر و مسئولان و مجموعه شهرداری خواند و گفت:این شهر مدخل ورودی دو حوزه مهم گردشگری استان و کشور با شهرک تاریخی ماسوله و قلعه رودخان است.

رئیس شورای شهر فومن از کمبود بودجه گفت: ما حدود ۴۰ درصد درامد و بودجه اختصاص یافته را صرف حقوق و مزایای کارگران و نگهداری ساختمانها و ابنیه شهر می کنیم و ما بقی برای عمران و آبادانی شهریست.

ایشان با اشاره به اینکه شهرداری فومن از درامد پایه محروم است افزود: امروز خیابانهای اصلی شهر ایستگاه تاکسی و حمل و نقل شده است.

وی ازخبرنگاران خواست تا به پنج ایستگاه حمل و نقل در داخل شهر و خیابان اصلی بیشتر بپردازند و امروز نداشتن حمل و نقل چابک و امن مردم شهر را رنجانده است..

ایشان سد معبر را از دیگر مشکلات خواند و گفت:شغل های کاذب ایجاد شده در محدوده شهر باعث سلب آسایش شهروندان است.

در این جلسه شهردار فومن هم ضمن تبریک روز خبرنگار  و یاد و خاطره شهیدان رسانه گفت:خبرنگاران در رساندن واقعیات به مردم مسئولند.

غلام نیا باز بودن درب اتاق شهرداری فومن را یکی از مهمترین رویکردهای خودخواند و گفت:من نگاه نمی کنم که افراد با چه حزب و جناحی به اتاقم می ایند و نگاه چپ و راست ندارم.

شهردار فومن از حاضر بودن خود در سطح خیابانها و در جمع شهروندان گفت: نگاه من خدمت صادقانه است و با مردم راه رفتن نشانه نگاه من است.

وی گفت: نه دنبال انتخابات هستم و نه نمایندگی و نه چیز دیگز.

غلام نیا وضعیت شهرداری را برای همگان روشن و شفاف خواند و گفت:ما در سال جدید ۲۵ پروانه صادر کردیم و  و عملکرد ما با این بودجه اندک مشخص است.

ایشان بوم گرایی را شعار خود خواند و گفت: امروز روز شماست و من نمی خواهم زیاد به جزئیات تغییرات ایجاد شده در شهرداری بپردازم.

تبریک و تقدیر رنگارنگ شهردار و اعضای شورای شهر فومن ازخبرنگاران 

در این مراسم اعضای شورای شهر جناب سید نورالدین نعمتی گفت: دیدن شما مرا به سال ۶۴ و زمان مجروحیت و اسیر شدنم برد به شما تبریک می گویم.

سیامک احمد زاده؛تبریک ویژه من به شما و تقدیر از شما که با وجود اینکه کم تجربه بودم از من حمایت کردید.

جلیل سندی  از امروز تصمیم بگیریم تا با دوستی و هماهنگی و همکاری مشکلات را حل کنیم و خدمات را به حاشیه شهر ببریم و کمتر دنبال تخریب باشیم.

علیرضا علیدوست:شما خبرنگاران با حرف زدن و دادن خبرها اطلاعات مردم را بالا می برید و این فرصت است نه تهدید.

تنظیم؛زلیخا صفری

946F8444-6B0B-4549-8F37-2A63A3542CD2

image_2018_8_13-3_11_18_105_2MC

 

6F275A54-F177-4BC8-9367-11A135014DD7