به گزارش صفیر گیلان؛هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان (قاصدک) درحالی برگزیدگان خود را شناخت که فیلم «لطفا زمین را پاکیزه نگه داریم» مهسا شمسایی، عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی، جایزه بهترین صداگذاری را به خود اختصاص داد. این فیلم که نگاهی ویژه به فعالیت‌های زیست محیطی دارد، تلاش‌می‌کند با بهره‌گیری از ابزار هنر […]

به گزارش صفیر گیلان؛هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان (قاصدک) درحالی برگزیدگان خود را شناخت که فیلم «لطفا زمین را پاکیزه نگه داریم» مهسا شمسایی، عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی، جایزه بهترین صداگذاری را به خود اختصاص داد.

این فیلم که نگاهی ویژه به فعالیت‌های زیست محیطی دارد، تلاش‌می‌کند با بهره‌گیری از ابزار هنر به اهمیت محیط‌زیست پرداخته و پیامد‌های آسیب‌رسانی به این موهبت الهی را به مخاطب یادآورشود.

در این جشنواره از میان آثار رسیده به دبیرخانه، داوران ۳۵ فیلم مستند و پویانمایی را شایسته دریافت جایزه و دیپلم افتخار معرفی‌کردند که در این میان ۱۹ جایزه به بخش فیلم و مستند اختصاص‌یافت و ۱۶ جایزه نیز به پویانمایی‌ها تعلق‌گرفت.

براساس این گزارش، جوایز برترین‌های هشتمین جشنواره فیلم کودک برای کودک (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با دومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در سی ‌و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان اهدا شد.