به گزارش صفیر گیلان؛ کاظم دلخوش رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گیلان در نشستی که در دفتر فرماندار شهرستان رشت و با حضور محمد احمدی پور رییس ستاد انتخابات استان گیلان و فرمانداران شهرستان های استان برگزار شدبه ایراد سخنرانی پرداخت. به گزارش روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی […]

به گزارش صفیر گیلان؛ کاظم دلخوش رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان گیلان در نشستی که در دفتر فرماندار شهرستان رشت و با حضور محمد احمدی پور رییس ستاد انتخابات استان گیلان و فرمانداران شهرستان های استان برگزار شدبه ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، دلخوش ضمن تبریک سال جدید به تمامی فرمانداران حاضر در این نشست بیان داشت: صحت برگزاری انتخابات بر اساس قانون با هیات عالی نظارت می باشد .

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مُرّ قانون در تایید صلاحیت ها و روند برگزاری انتخاباتی سالم، ضمن احترام به تمام سلایق گفت: در اجرای قانون و اعمال نظارت بر روند انتخابات به هیچ عنوان حرکات غیر قانونی را برنمی تابیم و از دخالت سلایق در تصمیم گیری ها اکیدا جلوگیری خواهیم کرد و ملاک عمل مراجع چهارگانه در استان خواهد بود که با دقت نظر و حساسیت به وظایف خود عمل خواهند نمود.

وی با بیان این امر که برای برگزاری انتخاباتی سالم نیازمند تعامل و همکاری تمامی فرمانداران شهرستان ها خواهیم بود، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: “یک جا فقط بنده دخالت می‌کنم و آن، آن جایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی مردم و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت در مقابل رأی مردم ایجاد کنند و رأی مردم را بشکنند؛ هر کس بخواهد با نتیجه آراء ملت دربیفتد بنده در مقابلش می‌ایستم”.

دلخوش تصریح کرد: هیات عالی نظارت، به تاسی از فرمایشات رهبری، با تمام قدرت مقابل کسانی که در روند برگزاری انتخابات شوراهای استان تنش، دخالت و یا هرگونه فرافکنی را ایجاد نماید، ایستاده است. وی تصریح کرد: تلاش همه همکاران من در هیات عالی نظارت و هیات های اجرایی انتخابات در فرمانداری ها ایجاد تفاهم، دوستی و آرامش همراه با حفظ حقوق تمامی شهروندان است و همیشه از پیشنهادات سازنده ای که حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم نماید، استقبال خواهیم کرد.

photo_2017-03-23_15-41-24-885x498photo_2017-03-23_15-41-09-885x498