احتمال حضور هافبک هجومی خارجی در استقلال

  پرینت
احتمال حضور هافبک هجومی خارجی در استقلال
شناسه خبر : 12590 | تاریخ انتشار : 24 دی 1396 - 16:26 | 20331 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛مسئولان باشگاه استقلال این روزها در تدارک جذب مهاجم جدید برای این تیم هستند و مدت‌ها است در حال بررسی شرایط بازیکنان مدیربرنامه‌های مختلف هستند. به گزارش صفیر گیلان، مسئولان باشگاه استقلال این روزها در تدارک جذب مهاجم جدید برای این تیم هستند و مدت‌ها است در حال بررسی شرایط بازیکنان مدیربرنامه‌های مختلف هستند. […]

صفیر گیلان؛مسئولان باشگاه استقلال این روزها در تدارک جذب مهاجم جدید برای این تیم هستند و مدت‌ها است در حال بررسی شرایط بازیکنان مدیربرنامه‌های مختلف هستند.

به گزارش صفیر گیلان، مسئولان باشگاه استقلال این روزها در تدارک جذب مهاجم جدید برای این تیم هستند و مدت‌ها است در حال بررسی شرایط بازیکنان مدیربرنامه‌های مختلف هستند.

اتفاق جالبی که طی هفته‌های اخیر رخ داده این است که شفر روی نام ۲۰ مهاجم خارجی که توسط مسئولان باشگاه استقلال به وی معرفی شده است قلم قرمز کشیده و پس از بررسی فیلم بازی‌های آنها این بازیکنان را نپسندیده است!

شفر طی روزهای اخیر چند جلسه طولانی مدت با مسئولان باشگاه استقلال داشته و چند مهاجم را خودش به باشگاه استقلال معرفی کرده و فیلم بازی‌های آنها را در حضور مسئولان باشگاه تماشا کرده است.مسئولان استقلال هم طی روزهای اخیر مذاکرات با این بازیکنان را انجام داده و در حال تدارک حضور آنها در ایران هستند. البته شفر تصمیم دارد یک مهاجم هدف و یک بازیکن در پست هافبک هجومی به تیمش اضافه کند که اولیوت اول حضور مهاجم در ایران است.در این بین جدایی شهباززاده از استقلال قطعی شده و مسئولان باشگاه استقلال منتظر مشخص شدن حکم کمیته تعیین وضعیت هستند تا تکلیف جباری را هم روشن کنند.در این صورت هافبک هجومی به استقلال اضافه می‌شود.

قرار است یک بازیکن خارجی امشب برای مذاکرات با باشگاه استقلال وارد ایران شود و بازیکن دوم نیز با بررسی بیشتر برای مذاکرات به تهران دعوت شود.قرار است بازیکنان مد نظر استقلال در ابتدا در تست پزشکی این باشگاه شرکت کنند.

مسئولان باشگاه استقلال طی هفته‌های گذشته به این دلیل از ارائه نام بازیکن مورد نظر خودداری می‌کنند که در این بین واسطه‌ها نتوانند با این بازیکنان وارد مذاکره شوند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.