به گزارش صفیر گیلان؛رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در جلسه ی ساماندهی مسافر کاشانه های شهرک امام زاده ابراهیم (ع) گفت: احساس امنیت با اقدامات پیشگیرانه به وجود می آید. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا محمد زاده در جلسه ی ساماندهی مسافر کاشانه های شهرک امام […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در جلسه ی ساماندهی مسافر کاشانه های شهرک امام زاده ابراهیم (ع) گفت: احساس امنیت با اقدامات پیشگیرانه به وجود می آید.
به گزارش صفیر گیلان به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ رضا محمد زاده در جلسه ی ساماندهی مسافر کاشانه های شهرک امام زاده ابراهیم (ع) که در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور نمایندگان ادارات مرتبط برگزار شد گفت: احساس امنیت در بین شهروندان از امنیت مهم تر است.

این مقام انتظامی استفاده از فناوری و تکنولوژی نظیر دوربین سامانه های نظارتی و عوامل انسانی ( نگهبان محله ) را از دیگر عوامل پیشگیرانه ی آسیب های اجتماعی برشمرده و اضافه کرد : اولویت اول در ساماندهی مسافر کاشانه ها آماده کردن زیر ساخت ها و شناسنامه دار کردن آنها است.

وی با اشاره به ورود گسترده مسافران به استان گیلان در طول سال، تصریح کرد: اسکان مسافران باید در چهار قالب هتل ، مهمانپذیر، مجتمع و خانه مسافر ساماندهی شود و ترتیبی اتخاذ گردد که پس از پذیرش مسافرین سریعا در سامانه ثبت مسافران درج شود.

گفتنی است در این جلسه که با پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان شفت تشکیل شد نماینده فرماندار – بخشدار احمدسرگوراب – مسئولین کمیته نظارت بر اصناف – اداره ی میراث فرهنگی و گردشگری و نمایندگان شورای اسلامی شهرک امام زاده ابراهیم نیز حضور داشته اند