به گزارش صفیر گیلان؛در دومین روز از هفته دولت معاون رییس جمهور و استاندار گیلان در سفر به شهرستان بندر انزلی به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه دکتر محمد علی  نجفی  استاندار گیلان  و فرماندار […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛در دومین روز از هفته دولت معاون رییس جمهور و استاندار گیلان در سفر به شهرستان بندر انزلی به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه دکتر محمد علی  نجفی  استاندار گیلان  و فرماندار انزلی صبح امروز در سفر به شهرستان بندر انزلی با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای این شهرستان انزلی ادای احترام کرد.

دکتر نوبخت  همچنین ضمن بازدید از روند ساماندهی مزار شهدای انزلی از اختصاص اعتبار به منظور تسریع این پروژه خبر داد و گفت : این مکان با توجه به حجم باران و نزولات جوی نیازمند به یک سرپناهی دارد،هماهنگ شد که نسبت به تکمیل سقف و ابنیه و راه های این مرکز روحانی و معنوی اقدامی صورت گیرد.