ارائه راه حل در کنار انتقاد، نشان‌دهنده‌ی دلسوزی منتقد است/رواسای ادارات ما امروز بالش خوبی برای ارامش دارند

  پرینت
ارائه راه حل در کنار انتقاد، نشان‌دهنده‌ی دلسوزی منتقد است/رواسای ادارات ما امروز بالش خوبی برای ارامش دارند
شناسه خبر : 20441 | تاریخ انتشار : 25 آبان 1397 - 18:00 | 4874 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با اشاره به اینکه آزادی که ادارات شهرستان فومن و شفت در این دوره داشتند در هیچ دوره ای نداشتند گفت: با تمام این آزادیه مدیران ادارات امروز در مسیر لجاجت و کم کاری قرار گرفتند و این به نفع نظام […]

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه نباید تصور شود که انتقادات براساس دشمنی و غرض ‌ورزی است گفت: گاهی توجه به انتقادات خوب است چون مردم ما واقعا درد دارند .

وی با اشاره به وجود مشکلات موجود در حوزه اقتصادی و وضعیت نامناسب معیشت مردم، گفت: یکی از وظایف مسئولان شنیدن این دردها و ارائه راهکارهای مناسب برای حل هر چه سریع‌تر این مشکلات است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولان نمی توانند گامی برای حل این مشکلات بردارند باید با روی گشاده آلام مردم را تسکین دهند زیرا امروز مردم ما آسیب دیده و گرفتارند، گفت:اداراتی که چوب لای چرخ می گذارند کمی دقت و واکاوی خود را زیاد کنند و هر حرکتی را به پای دشمنی ها نگذارند.

ارائه راه حل در کنار انتقاد، نشان‌دهنده‌ی دلسوزی منتقد است

نماینده‌ی مردم فومن و شفت  در مجلس با اشاره به اینکه رسانه ها بیشتر ورود کنند و در بیان مشکلات پیش گام شوند  گفت: انتقاد سازنده‌ی انتقادی است که فرد در عین طرح معایب و مشکلات، راه‌حل‌های خود را برای بهبود امور پیشنهاد دهد.

افتخاری با بیان اینکه در سیل اخیر در شهرستان شفت برخی از دستگاه‌ها عملکرد مناسبی از خود نشان داده و بهترین خدمت را به مردم شهرستان ارائه کردند، افزود: در مقابل برخی از دستگاه نیز عملکرد مناسبی نداشته اند و حتی مدیرانی در حوزه نمایندگی من هستن که علارغم تماس بیش از ۳۰ مسئول استانی و شهرستانی برای رفع مشکل افراد هیچ اقدامی نکرده است.

 

ایشان برخی از پرسنل ادارات که خود را کدخدایی می دانند مورد نقد قرار داد و گفت: من لیستی از کم کاری و  کارشکنی ها  و بی توجهی به ارباب رجوع را از ادارات تهیه و امروز تقدیم فرماندار می کنم.

وی افزود: من برای موچ گیری نیامدم بلکه می دانم و می بینم  که امروز رواسای ادارات ما بالش خوبی برای ارامش دارند و این بالش آنها را از خدمات دهی به مردم دور می کند.

  

نماینده فومن و شفت و مجلس شورای اسلامی با درخواست از همه مردم برای انتقال مشکلات و کمبودها به دفاتر خود در دو شهرستان، گفت: بسیاری از مسئولان برخی از کمبودها و نواقص موجود را بر گردن نماینده مجلس انداخته و تلاشی برای رفع این کمبودها انجام نمی دهند در حالی که ما مدیران جوان کاری در این شهرستانها کم نداریم.

ایشان با بیان اینکه شای به من و دفتر کاریم نیز انتقاداتی وارد باشد گفت: روستایی که یک رای به من داده در اولویت اول بهرمندی از مزایا و امکانات  قرار می گیرد. 

افتخاری در ادامه با اشاره به اینکه طولانی شدن انتخاب معاون فرماندار شفت به دلیل بروز برخی مشکلات و برنامه‌ها بوده نه کم‌کاری و بی توجهی، تصریح کرد: در این مدت فرماندار شهرستان شفت تمام تلاش خود را برای انجام بهترین عملکرد و خدمت انجام داده و جای تقدیر و تشکر کرد.

وی به معارفه معاون جدید فرمانداری شفت اشاره کرد و افزود: معاون جدید که بومی منطقه است باید تلاش کند تا همگام با سایر مسئولان در زمینه حل مشکلات مردم شهرستان شفت گام بردارد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.