به گزارش صفیر گیلان؛حمیدرضا آذرپور معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در همایش جامعه هتلداران گیلان اظهار داشت : گردشگری صنعت دوستی و محبت است و صنعتی است که می تواند فرهنگ ، آوا و سنت کشور و استان را انتقال دهد . وی افزود : انسجامی که به […]

به گزارش صفیر گیلان؛حمیدرضا آذرپور معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان در همایش جامعه هتلداران گیلان اظهار داشت : گردشگری صنعت دوستی و محبت است و صنعتی است که می تواند فرهنگ ، آوا و سنت کشور و استان را انتقال دهد .

وی افزود : انسجامی که به دنبال آن بودیم روز به روز در بین جامعه هتلداران پر رنگ تر می شود و نمود آن برگزاری نخستین همایش هتلداران استان گیلان است .

معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان اظهار کرد؛باور کردن خود یکی از اولین قدم ها به سمت موفقیت است. اگر به خودتان اعتماد نداشته باشید، موفق شدن در کارها خیلی سخت می شود پس به خودتان اعتماد کنید قبل از اینکه مورد بی اعتمادی قرار گیرید.

image_2018_11_14-7_58_26_101_YJy

آذرپور با اشاره به ظرفیت هایی  موجود در کشور و استان گیلان  گفت:با توجه به منابع انسانی  موجود  و داشتن  متخصصانی که در این عرصه هستند می تواند تجلی این صنف و صنعت را افزایش داد و شاهد موفقیت  روز افزون شد.

وی با اشاره به دغدغه هایی هتلداران و فعالان گردشگری گفت : اگر هر کدام از فعالان گردشگری بدانند که چگونه می توانند از معضلات با استفاده از توانمندی ها و پتانسیل ها رهایی یابند مطمئنا موانع را پشت سر خواهند گذشت .

وی خاطر نشان کرد : ما باید پاسخگوی نسل آینده باشیم که چقدر از ظرفیت های کشور برای توسعه استفاده کرده ایم و تلاش در این راه نیازمند خودباوری است .

آذرپور عنوان کرد : جامعه هتلداران گیلان با سیاست گذاری های جدید توانسته در کشور حرف های خوبی برای گفتن داشته باشد و مایه مباهات این استان است .

وی اظهار داشت : روابط دو سویه با سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری می تواند راهگشای بسیاری از مسایل در حوزه ی گردشگری باشد .

ایشان تصریح کرد؛در حوزه ی سرمایه گذاری همکاران این حوزه از هیچگونه تلاش و کمکی دریغ نخواهند کرد اما برخی از قوانین و مقررات به نوعی مانع است که می توان با مطالبه ی فعالان صنعت گردشگری این قوانین را در سطح ملی از طریق پیگیری مسوولین تسهیل کرد ./زلیخا صفری