صفیر گیلان؛خدمت‌رسانی به مناطق محروم یکی از مهم ترین اولویت‌های ارتش در این روزهای کرونایی است و در این راه همواره عزم جزم دارد.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ خدمت‌رسانی به مناطق محروم یکی از مهم ترین اولویت‌های ارتش در این روزهای کرونایی است و در این راه همواره عزم جزم دارد.

به گزارش خبرنگار  صفیر گیلان ، بر اساس پیگیری های مقامات شهرستان لاهیجان  از جملهرسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و دکتر محمودی فرماندار از فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص تامین اعتبار جهت احیای دو بیمارستان۲۲ آبان و سیدالشهداء،سرهنگ ولی رحمانی-فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در لاهیجان حضور یافتند.

سرهنگ رحمانی با حضور در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان،در خصوص تامین اعتبار لازم جهت احیای دو بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهداء وهمچنین تأمین نیازمندی های عمده دو بیمارستان بر اساس اولویت بندی، توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران قول مساعد داد و افزود: با تخصیص اعتبار مالی به این دو مرکز درمانی،تجهیزات بیمارستان برای خدمات رسانی به بیماران به روز و خدمات درمانی با کیفیت بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

در این بازدید، یونس محمودی-فرماندار لاهیجان، دکتر رسول فرخی میکال- نماینده محترم مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری،سرهنگ محمد قدرتی-فرمانده سپاه و دکتر محمدتقی نجف زاده- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان و دکتر هاتف حضور داشتند.

امروز همچنین نماینده نیروی زمینی ارتش تعدادی اقلام بهداشتی ،ماسک،گان بهداشتی،دستکش و کپسول اکسیژن را به مدیریت بیمارستان پیروز  لاهیجان اهدا نمود.

 

  • نویسنده : خبرنگار عکاس/زلیخا صفری راسته کناری