به گزارش صفیر گیلان، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری باید مسیر را به سمتی هدایت کنیم که بخش خصوصی مشکلات را برطرف کند تصریح کرد: البته دولت نیز باید به دور از حاشیه‌ها وظایف نظارتی و اعمال حاکمیت را در این بخش لحاظ کند. به گزارش صفیر گیلان به […]

به گزارش صفیر گیلان، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری باید مسیر را به سمتی هدایت کنیم که بخش خصوصی مشکلات را برطرف کند تصریح کرد: البته دولت نیز باید به دور از حاشیه‌ها وظایف نظارتی و اعمال حاکمیت را در این بخش لحاظ کند.
به گزارش صفیر گیلان به نقل تسنیم ، ذبیح الله نیکفر با بیان اینکه سالن ورزشی تختی لاهیجان با ۲ میلیارد تومان اعتبار توسط پیمانکار مربوطه در حال ساخت است اظهار داشت: یکی از معضلات گیلان این است که می‌خواهیم بگوئیم مشکلی نداریم و کمبودهای خود را به سطح ملی ارجاع ندهیم.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه میدان گیل لاهیجان در حد ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتباری هم به آن اختصاص داده نشده است گفت: حتی ۱۰۰۰ تومان اعتبار برای این پروژه دریافت نشده است.
نیکفر با بیان اینکه در شرایط فعلی که دولت سرمایه لازم و کافی ندارد لازمه چنین پروژه‌هایی ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی است افزود: بعضی از پیمانکاران، هم سرمایه‌گذار هستند و هم پیمانکار و آمادگی دارند که پروژه‌ها را با سرمایه خود به اتمام برسانند.
وی گفت: دستوری از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بررسی ارزش ریالی پروژه، پیشرفت فیزیکی و برآورد اعتباری که باید هزینه شود صادر شده است و حتی نوبخت نیز معتقد بود که اگر پیمانکار آمادگی ندارد پروژه از وی گرفته شود و در اختیار پیمانکار جدید قرار گیرد که سرمایه‌گذار هم باشد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته درباره رانش زمین سوستان و پیشروی آب دریا در روستاهای ساحلی لاهیجان گفت: نگرانی‌های مردم هنوز برطرف نشده اما اقداماتی صورت گرفته و مقدمه برطرف کردن این نگرانی فراهم آمده است.
نیکفر با بیان اینکه از همان ابتدای ورود به مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل و مشکلات حوزه چای و کشاورزان بودم افزود: از رئیس مجلس دعوت شده تا در فصل بهره‌برداری چای در لاهیجان حضور پیدا کند و از نزدیک شاهد کار و فعالیت کشاورزان و کارخانه‌داران باشد.
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه در حوزه سرمایه‌گذاری باید مسیر را به سمتی هدایت کنیم که بخش خصوصی مشکلات را برطرف کند تصریح کرد: البته دولت نیز باید به دور از حاشیه‌ها وظایف نظارتی و اعمال حاکمیت را در این بخش لحاظ کند.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها بهترین وسیله برای بیان سخنان و انتقادات است تا بتوانیم در جهت اصلاح امور گام برداریم گفت: ولی اگر بنا بر مچ‌گیری باشد جامعه پیشرفت نخواهد کرد و هر روز سرگرم جواب دادن به یکدیگر خواهیم شد و وقت مردم نیز گرفته خواهد شد.
نیکفر با بیان اینکه تمام انتقاد این روزهای فضای مجازی لاهیجان و تمام مشکلات شهر لاهیجان در قیر خلاصه شده است افزود: امیدواریم مسئولیتی که به بنده سپرده شده را به نحو احسن انجام دهم لذا از مردم می‌خواهم کاستی‌ها را از طریق ابزارهای اطلاع‌رسانی به من اطلاع دهند