با حضور استاندار گیلان و مدیران عامل صنعت آب و برق استان و ارتباط ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار و لوح تقدیر وزیر نیرو توسط ارسلان زارع استاندار گیلان به مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان اهدا شد.

به گزارش صفیر گیلان؛این مراسم همزمان با افتتاح پروژه های هفته سی وسوم پویش در استان های تهران و گیلان و با حضور وزیر نیرو ،معاونین و مدیران ارشد ستادی وزارت نیرو و استانداران و مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

این مراسم در استان گیلان با حضور استاندار گیلان و مدیران عامل صنعت آب و برق استان و ارتباط ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار و لوح تقدیر وزیر نیرو توسط ارسلان زارع استاندار گیلان به مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان اهدا شد.

دکتر اردکانیان در این جلسه نیز از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها رونمایی کرد و از همکاری کلیه دست اندرکاران پویش به ویژه استانداران و مدیران صنعت آب برق قدردانی نمود.

در کتاب “دلگرمی‌ها و همراهی‌ها” اظهارات مقامات عالی کشور از جمله دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، دکتر لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری و حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در خصوص پویش ملی هرهفته_الف_ب_ایران آمده است.

باتوجه به تداوم  گسترده این پویش در سال جهش تولید با عنوان #هرهفته_الف_ب_ایران؛ (ساخت و سازها و ساز و کارها) به بهره‌برداری رساندن ۲۵۰ طرح بزرگ و مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفته است.