خبر از دست دادن یک معلم تنها فقدانی برای جامعه فرهنگیان نیست بلکه برای همه اقشار جامعه است.

صفیر گیلان/عبدالرضا رفیعی پور چیرانی«کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَهُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ»

با کمال تاثر و تاسف با خبر شدیم با امعان نظر به آیه شریفه بالا، معلم خوش نام و فرهنگی فرهیخته، رییس آموزش و پرورش ناحیه دو رشت، آقای ایرج قربانژاد از جهان طبیعت رخت بر بست و به بهار معنویت و زندگی جاودانگی پیوست.
اینجانب دانش آموخته از کانون فرهنگیان این سامان درگذشت فرهنگی خوشنام و گنجینه ایی از اخلاق و ادب، که روح و وجودش از خصایل نیکو آراییده بود و عمری را به تدریس و آموزش فرزندان این مرز و بوم سپری نموده را به جامعه فرهنگیان کشور خاصه به مردم شریف رشت تسلیت عرض می نمایم.

با اندوهی فراوان باید گفت روزهایی که سایه‌ی شوم ویروس کرونا اهمیت همه‌ی خبرهای تلخ و شیرین دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده است، همه عزیزانی که از جمع ما در این روزها به سرای باقی شتافته اند، هر یک جایگاه خاصی در گوشه قلب ما داشته اند و از نگاه ما مرده پنداشته نشده اند و در ذهن بیدار ما همیشه زنده اند. بی شک اگر نبود استیلای بی رحمانه این میهمان ناخوانده بر احوال همه‌ی ما، جا داشت برای هم دردی و عرض تسلیت به دیدار خانواده و یکایک فرهنگیان عزیز حضور پیدا می کردیم.

خبر از دست دادن یک معلم تنها فقدانی برای جامعه فرهنگیان نیست بلکه برای همه اقشار جامعه است.
لذا ضایعه درگذشت این مرد بزرگ و شریف را خاصه به همسر و فرزندان بزرگوار و سایر منسوبین و همه‌ی معلمان گرانقدر و دانش آموزان عزیز تسلیت عرض نموده و از ایزد منان خواستارم که روح بلند آن مرحوم مغفور از دعاهای مومنان روزه‌دار در این ایام بهره‌مند شده و در بارگاه امن الهی و در جوار رحمت مولایش امیر مومنان علی(ع) و به شفاعت شبهای نزول قرآن جاودانه بیاساید و کلیه بازماندگان از این آزمون سخت، شکیبا و تسلیم بر تقدیر حضرت حق به مقام صبر جمیل مزین گردند.
《آمین یا رب العالمین》
🏴🏴

عبدالرضا رفیعی پور چیرانی