به گزارش صفیر گیلان؛مصطفی سالاری در اولین سخنرانی خود پس از معارفه به عنوان استاندار ضمن ادای احترام و سلام به مردم گیلان گفت: از اعتماد دولت به بنده قدردانی می کنم.   سالاری با اشاره به اینکه از دیار رئیسعلی دلواری به دیارمیرزا، دیار ادب و هنر آمدم افزود:آماده ام به مردم فهیم گیلان […]

به گزارش صفیر گیلان؛مصطفی سالاری در اولین سخنرانی خود پس از معارفه به عنوان استاندار ضمن ادای احترام و سلام به مردم گیلان گفت: از اعتماد دولت به بنده قدردانی می کنم.

 

سالاری با اشاره به اینکه از دیار رئیسعلی دلواری به دیارمیرزا، دیار ادب و هنر آمدم افزود:آماده ام به مردم فهیم گیلان خدمت کنم و از همینجا اعلام میکنم که من خودم و خانواده ام را گیلانی میدانم.

استاندار سابق بوشهر از کار و تلاش مستمر خود درساحل بوشهر خبر داد و گفت: این تلاش در نقظه دیگر کشور و در ساحل خزر ادامه خواهد یافت.

استاندار گیلان در پایان از زحمات دکتر نجفی تشکر نمود و  و امیدوارم  شد تا راه ایشان را در توسعه استان گیلان بتواند ادامه دهد.

محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری،،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی از نمایندگانی بودند که در کنار فرمانداران استان گیلان در مراسم معارفه استاندا حضور داشتند