به گزارش صفیر گیلان؛مهندس کاظم لطیفی در روزهای آتی طی دیدار با نمایندگان گیلانی و بیان مسائل و مشکلات و چالشهای حوزه آبی استان  و از برنامه ریزی آب منطقه ای همچنین توسط معاون سیاسی و امنیتی استان گیلان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت. دیدار دکتر حسین قربانی نماینده محترم آستانه اشرفیه و بندر […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس کاظم لطیفی در روزهای آتی طی دیدار با نمایندگان گیلانی و بیان مسائل و مشکلات و چالشهای حوزه آبی استان  و از برنامه ریزی آب منطقه ای همچنین توسط معاون سیاسی و امنیتی استان گیلان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

دیدار دکتر حسین قربانی نماینده محترم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و رئیس مجمع نمایندگان گیلان با مهندس کاظم لطفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت … دیدار دکتر حسین قربانی نماینده محترم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و رئیس مجمع نمایندگان گیلان با مهندس کاظم لطفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان

آب منطقه ای گیلان تا سال ۱۴۲۵ برای مصرف آب در زمینه های مختلف دارای برنامه می باشد

   غلامعلی جعفرزاده نماینده محترم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با مهندس لطفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان دیدار کرد.

 دراین دیدار مهندس لطفی ضمن ارائه پاور پوینت به تشریح سیمای کلی آب استان در زمینه کشاورزی، خدمات و شرب پرداخت و گفت: آب منطقه ای گیلان متولی مدیریت آب در استان است و سازمانهای دیگر بهره بردارمی باشند و این شرکت تا سال ۱۴۲۵ برای مصرف آب در زمینه های مختلف دارای برنامه های راهبردی می باشد.

  در پایان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان  ضمن تاکید بر استفاده بهینه از آب های سطحی، گزارشی از روند عملیات اجرایی و آخرین پیشرفت فیزیکی سد های مخزنی و لاستیکی ارائه نمود .

تقدیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از مدیرعامل آب منطقه ای گیلان

    محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اهدای لوح از مهندس لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان تقدیر نمود.

        در بخشی از این تقدیر نگاشته شده؛ اکنون که با عنایت خداوند متعال در سایه همدلی و با تلاش های صادقانه و متعهدانه جنابعالی و سایر دست اندرکاران برگزاری «همایش ملی تغییرات اقلیم و امنیت انرژی با محوریت پدافند غیرعامل» در سال ۱۳۹۶ به عنوان یکی از برنامه های مهم حوزه اقتصادی و انرژی دولت تدبیر و امید با موفقیت قابل تحسین و بازخورد علمی موثر به پایان رسیده است شایسته می دانیم از همکاری ها و حمایت موثر و سازنده جنابعالی در برگزاری با شکوه این همایش ملی تقدیر و سپاسگزاری نماییم. امید است با اتکال به الطاف الهی همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف عالیه آن موفق و سربلند باشید.