به گزارش صفیر گیلان؛ شهید موسی‌ پورعیسی‌ گیگاسری‌ فرزند یوسف‌ به‌ سال‌ ۱۳۴۲ در روستای ‌خطیب‌گوراب‌ از توابع‌ دهستان‌ رودپیش‌ شهرستان‌ فومن‌ دیده‌ به‌ جهان‌ گشود. دوران‌ کودکی‌ را که‌ همراه‌ با ذوق‌ و شوق‌ و بازی‌های‌ کودکانه‌ بود، سپری‌ نمود، تا اینکه‌ وارد مدرسه‌شد و پس‌ از طی‌ دوره‌های‌ ابتدایی‌، راهنمایی‌ و متوسطه‌، موفق‌ به‌ کسب‌ […]

به گزارش صفیر گیلان؛ شهید موسی‌ پورعیسی‌ گیگاسری‌ فرزند یوسف‌ به‌ سال‌ ۱۳۴۲ در روستای ‌خطیب‌گوراب‌ از توابع‌ دهستان‌ رودپیش‌ شهرستان‌ فومن‌ دیده‌ به‌ جهان‌ گشود.
دوران‌ کودکی‌ را که‌ همراه‌ با ذوق‌ و شوق‌ و بازی‌های‌ کودکانه‌ بود، سپری‌ نمود، تا اینکه‌ وارد مدرسه‌شد و پس‌ از طی‌ دوره‌های‌ ابتدایی‌، راهنمایی‌ و متوسطه‌، موفق‌ به‌ کسب‌ دیپلم‌ فرهنگ‌ و ادب‌ گردید.
این‌ شهید بزرگوار در کنار تحصیل‌ به‌ امور کشاورزی‌ نیز می‌پرداخت‌، تا اینکه‌ وقت‌ خدمت‌ به‌ میهنش‌ فرا رسید و به‌ خدمت‌ مقدس‌ سربازی‌ رفت‌. پس‌ از پشت‌سر گذاشتن‌ دوره‌ آموزشی‌ در ارتش‌، در تیپ‌ ۵۵ هوابرد شیراز مستقر گردید و پس‌ از مدتی‌ به‌ مناطق‌ جنگی‌کشور اعزام‌ شد.
مدتی‌ در منطقه‌ عملیاتی‌ سومار جنگید، تا اینکه‌ سرانجام‌ در سی‌ و یکم‌ تیر ۱۳۶۶در ارتفاعات‌ ۴۰۲ این‌ منطقه‌ بر اثر اصابت‌ ترکش‌ به‌ کمر، به‌ فیض‌ عظیم‌ شهادت‌ نایل‌ آمد و از این‌طریق‌ به‌ دیدار یگانه‌ معبود عالم‌ شتافت‌.