به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛ظهر امروز ( چهارشنبه) همزمان با خجسته میلاد با سعادت امام هادی (ع) مراسم جشن تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همت مدیریت منابع انسانی دانشگاه و با حضور مسوولین و کارکنان تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل سالن همایش معاونت بهداشتی […]

 

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان ؛ظهر امروز ( چهارشنبه) همزمان با خجسته میلاد با سعادت امام هادی (ع) مراسم جشن تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همت مدیریت منابع انسانی دانشگاه و با حضور مسوولین و کارکنان تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محل سالن همایش معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد و طی آن از ۹۵ نفر از کارمندان نمونه دانشگاه تجلیل شد.
دکتر جمشید محمدی – معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین جشن تقدیر از کارمندان نمونه دانشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و ولادت باسعادت امام هادی (ع)، نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را جز سرمایه های دانشگاه خواند که باید بیش از پیش  مورد توجه قرار گیرد.
NewsImage
وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت نیروی انسانی دانشگاه و بانیان برگزاری این مراسم، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید برای انتخاب کارمند نمونه، فرایندی داشته باشد و در این خصوص تشکیل دبیرخانه به منظور رصد و گزارش فعالیت ها ی واحدهای تابعه دانشگاه  به صورت مستمر و مدون با شاخص ها ی معین در طول سال لازم می باشد.
 
دکتر محمدی ادامه داد: توجه مسوولین به کارکنان، از جمله نیازهای کارمندانی است که با عشق و علاقه در حوزه های مختلف  مشغول بکار هستند. اگر دنبال پیشرفت و ارتقای مجموعه دانشگاه هستیم، قطعا باید شرایط لازم برای این قشر را فراهم کنیم. این مهم، باید نهادینه شود تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید. وی در ادامه با اشاره به تاخیر در پرداخت مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیگیری این امر را جز وظایف مسوولین دانشگاه خواند.
NewsImage (1)NewsImage (1)
 
گفتنی است: مولودی خوانی، اجرای موسیقی زنده توسط کارکنان دانشگاه و تقدیر کارمندان نمونه واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان  از جمله برنامه های این مراسم بود./روابط عمومی دانشگاه گیلان