به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  صفیر گیلان ؛  جلسه هماهنگی مراسم شب وداع، تشییع و تدفین دوشهید گمنام در تولم شهر عصر امروز به ریاست فرماندار صومعه سرا و با حضور روسای ادارات در سالن جلسات اداری فرمانداری برگزار شد. مهندس فتح اللهی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی بابت فراهم نمودن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  صفیر گیلان ؛  جلسه هماهنگی مراسم شب وداع، تشییع و تدفین دوشهید گمنام در تولم شهر عصر امروز به ریاست فرماندار صومعه سرا و با حضور روسای ادارات در سالن جلسات اداری فرمانداری برگزار شد.

مهندس فتح اللهی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی بابت فراهم نمودن شرایط برای استقبال از دوشهید گرانقدر گمنام در تولم شهر گفت؛ با زحمات دوستان و با همدلی و همکاری و ایجاد فضای معنوی، این مراسم در خاطره ها خواهد ماند.

وی شهدای گمنام  را شهدایی ماندگار خواند و گفت:؛ شهدا راه و مرامشان هدایتگری جامعه و بشریت است و نام و نشانشان را از راهی که انتخاب کردند مشخص است.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه خدا نکند عکس شهدا را دیده و برعکسشان عمل کنیم گفت:امروز در این جایگاهی که  نشسته ایم مدیون خون شهدا هستیم و اینگونه مراسمات یادآوری برای ماست تا بفهمیم کسانی که از بالاترین و شیرینترین نعمت الهی که جان است گذشتند تا ما بمانیم پس در  پیامشان و اینکه از ما   چه میخواستند دقت کنیم.

وی از سرافرازی ملت ایران با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری، ایستادگی دولت و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی سخن گفت وافزود؛ کسانی که برای ازبین بردن  انقلاب با طرق مختلف تمام تلاش خود را کردند و بی ثمر ماندند امروز تنها ترسشان صادر شدن انقلاب اسلامی به سراسر دنیاست.

فتح اللهی به تغییر نگرش دشمن از جنگ نظامی به جنگ نرم و اقتصادی اشاره کرد و گفت؛شهدا الگوی خوبی برای جوانان ما هستند و درست زندگی کردن را میتوان از سیره عملی شهدا دریافت.

فرماندار صومعه سرا حضور فیزیکی کارکنان و روسای ادارات را در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در تولم شهر موثر خواند و افزود؛ همه ادارات موظفند با به دست گرفتن گوشه ای از کارها در هرچه باشکوهتر برگزار نمودن این مراسمات اقدام کنند.