استکبار جهانی در مقابل تفکر بسیجی مات شد/ بسیجی امروز حد و مرز نمی شناسد/نظام اسلامی امروز با برهم زدن معاملات دشمن ،اثر گذارتر از گذشته است

  پرینت
استکبار جهانی در مقابل تفکر بسیجی مات شد/ بسیجی امروز حد و مرز نمی شناسد/نظام اسلامی  امروز با برهم زدن معاملات دشمن ،اثر گذارتر از گذشته است
شناسه خبر : 11297 | تاریخ انتشار : 06 آذر 1396 - 9:45 | 2493 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

  اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، محمدصادق ایران عقیده در تجمع بزرگ بسیجیان فومن با بیان اینکه امروز تفکر انقلابی بسیجی حد و مرز ندارد  و اثرات این تفکر هر جا تداعی شود دیده می شود گفت: بسیج ولایت مدار هرگز در مقابل دشمنان سر تعطیم فرود نخواهد آورد و امروز این شجره طیبه […]

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان، محمدصادق ایران عقیده در تجمع بزرگ بسیجیان فومن با بیان اینکه امروز تفکر انقلابی بسیجی حد و مرز ندارد  و اثرات این تفکر هر جا تداعی شود دیده می شود گفت: بسیج ولایت مدار هرگز در مقابل دشمنان سر تعطیم فرود نخواهد آورد و امروز این شجره طیبه نجات دهنده جهان اسلام است.

دادستان فومن با تاکید براینکه  کار بسیجی برای رضای خدا باشد گفت: در کاری که برای خداست مرز و خاک معنا ندارد..

این مقام قضایی با اشاره به اینکه امروز آنهایی که می خواستند انقلاب و اسلام را نابود کنند با تفکر بسیجی نابود شدند اظهار کرد؛بسیج رنگ و بوی الهی دارد و هر کس با این رنگ و بو  آغشته و آمیخته شود الهی می شود.

ایران عقیده اصل دیگر این شجره طیبه را اخلاص در عمل دانست و گفت: بسیجی کارش برای خدا ست و امروز در زلزله کرمانشاه شما اخلاص این عزیزان را می بینید.

وی اصل دیگر شاخصه بسیج را نیروی گمنام دانست و گفت: بسیجی با گمنامی خود که یک اصل ارزشی است نام و نشان گرفته و اخلاصش ستودنی است.

دادستان فومن بسیجی را متصل به ولایت خواند و گفت: بسیجی با متصل بودن به ولایت رنگ و بوی ولایی می گیرد و آنقدر خشوع و اخلاص دارد که با تمام بی رنگی رنگ خدا در آن می بینیم.

 ایران عقیده اصل چهارم بسیجی را دشمن شناسی خواند و گفت: بسیجی با اگاه بودن به مسائل و حضور در میدانها دشمن شناس است و می داند دشمن از کجا حمله می کند.

ایشان تصریح کرد؛ کسانی که با تفکر بسیجی رشد کردند  انسانهایی شدند که استکبار جهانی  و تفکر دشمنان  را مات خود کردند .

این مسئول قضایی با اشاره به اینکه  دشمن امروز نوک پیکان و هدف را مقابل ولایت فقیه قرار داده گفت: امروز دشمن در مقابل نهادهای انقلابی ایستاده و سردار سلیمانی ها لرزه بر وجود دشمنان می اندازند.

وی تاکید کرد؛  تلاش کنیم تا اهداف دشمنان را بشناسیم  و در مقابل آنها کوتاه نیایم و کوتاه آمدن حماقت بزرگی است.

ایران عقیده از خود نمایی تفکر بسیجی در کشورهای اسلامی  و مقابل استکبار جهانی  خبر داد و گفت:امروز تفکر مقاومت و بسیجی توانست داعش را در سوریه ،عراق و دیگر کشورها از بین ببرد.

دادستان شهرستان فومن شاخصه دیگر بسیجی را تبعیت از ولایت خواند و اظهار نمود؛ امروز بسیجی تابع ولایت و در مسیری قرار می گیرد که به ولایت آسیبی نرسد.

وی افزود: بسیجی امروز حد و مرز نمی شناسد و مغازه دار،پزشک، دانشجو،بازاری و…. با تفکر بسیجی حرکت می کنند.

ایشان آخرین شاخصه شجره طیبه بسیج را استقامت و پایداری خواند و گفت: بسیجی با تبعیت از این شاخصه هرگز میدان را خالی نمی کند و در مقابل منافقین و فتنه گراان و دشمنان در دفاع از ولایت ایستاده است.

ایران عقیده نظام اسلامی را امروز سربلند  و اثر گذار تر  از اوایل انقلاب دانست و افزود: امروز نظام اسلامی معادلات دشمنان را برهم می زند.

وی بسیج را میقات گاه پابرهنگان و معراج اندیشه های پاک خواند و گفت: نام بسیجی با تمام بی نامیش ماندگار است.

ایران عقیده تاکید کرد؛ این شجره پاک و مقدس باید بر بالندگی و افتخارش و اثر گذاریش روز به روز افزوده شود و همه ی ما به گونه ای حرکت و خدمتکنیم تا  آثار این تفکر را مردم  به خوبی لمس و ببینند.

تنظیم؛زلیخا صفری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.