به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد با تأکید بر این که ارائه تسهیلات به کارآفرینان از وظایف دولت است، افزود: سرمایه افراد سرمایه گذار هیچگاه نباید به خطر بیفتد. فرماندار شهرستان فومن با بیان این که نئوپان حدود ۶۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است، افزود: اخلال در چرخه تولیدکنندگان و کارآفرینان به سرمایه آن […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد با تأکید بر این که ارائه تسهیلات به کارآفرینان از وظایف دولت است، افزود: سرمایه افراد سرمایه گذار هیچگاه نباید به خطر بیفتد.

فرماندار شهرستان فومن با بیان این که نئوپان حدود ۶۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است، افزود: اخلال در چرخه تولیدکنندگان و کارآفرینان به سرمایه آن ها و امنیت اشتغال منطقه آسیب خواهد زد.

وی با اشاره به این که اگر نئوپان و کارگاه های تولیدی مشابه تعطیل شوند، افراد بسیاری بیکار خواهند شد، افزود: باید دغدغه و صحبت های کارآفرینان و تولیدکنندگان را گوش داد و کاستی ها را برطرف کرد.

قاسم نژاد وظیفه دولت را حفظ امنیت کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی دانست و اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد از نیروهای شرکت نئوپان فومنات از نیروهای بومی شهرستان فومن هستند.

فرماندار فومن با اعلام این که باید با کمک همه مسئولان ذی ربط کاستی های مرتبط با شرکت نئوپان که در سطح افکار عمومی بیان شده را برطرف کرد، افزود: مدیران ارشد نئوپان خود در همان مکان کارگاهی در حال زندگی هستند؛ اگر‌ فعالیت نئوپان برای ایشان ضرر داشت، هرگز در آن مکان زندگی نمی کردند.

وی با‌ اشاره به این که شرکت نئوپان در حال هزینه و کمک رسانی برای کاستی های منطقه است، تصریح‌ کرد: مدیریت شرکت‌ نئوپان آماده هر نظارتی در خصوص مسائل بهداشتی و زیست محیطی از فضای‌ کارخانه است.

قاسم نژاد با یادآوری این که نباید با دامن زدن به مسائلی که سودی برای مردم و شهرستان ندارد، فضای خدمت را ملتهب کرد، گفت: جوسازی و فضاسازی های بی اساس، راه ورود مسئولان برای کمک به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را خواهد بست.

فرماندار شهرستان با بیان این که وجود صنایع و سرمایه گذاران بزرگ به اشتغال، ورزش و عمران منطقه کمک خواهد کرد، افزود: نباید از فرصت سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه شهرستان غافل شد.

وی در عین بیان این که فضای شهرستان برای سرمایه گذاری باید  امن باشد، خواهان این شد که دستگاه‌ های نظارتی و زیست محیطی هیچگاه از‌ وظایف خود چشم پوشی نکنند.

قاسم نژاد با تأکید بر این که همواره پاسخگو سؤالات افکار عمومی و رسانه ها است و خواهد بود، متذکر شد که مسائل مطرح شده در فضای مجازی و رسانه ها باید دارای پایه و اساس مستدل و بر اساس تحقیق کافی باشد.

Image result for ‫تصاویری از کارخانه نئوپان‬‎

Related image