به گزارش صفیرگیلان؛وزیر نیرو از اعزام گروه‌های امدادی برای تسریع در برقراری برق مشترکان گیلان خبر داد و گفت: گروه‌های امدادی فردا وارد گیلان می‌شوند. به گزارش صفیر گیلان، حمید چیت‌چیان  در تماس تلفنی محمدعلی نجفی استاندار گیلان با وی، اظهار کرد: برای تسریع در برقراری برق مشترکان گیلان گروه‌های امدادی از استان‌های دیگر فردا […]

به گزارش صفیرگیلان؛وزیر نیرو از اعزام گروه‌های امدادی برای تسریع در برقراری برق مشترکان گیلان خبر داد و گفت: گروه‌های امدادی فردا وارد گیلان می‌شوند.

به گزارش صفیر گیلان، حمید چیت‌چیان  در تماس تلفنی محمدعلی نجفی استاندار گیلان با وی، اظهار کرد: برای تسریع در برقراری برق مشترکان گیلان گروه‌های امدادی از استان‌های دیگر فردا وارد گیلان می‌شوند.

استاندار گیلان نیز در این تماس تلفنی گزارشی از وضعیت بحران برف و قطع برق مشترکان استان را ارائه کرد و گفت: تیم‌های عملیاتی در حال تلاش هستند اما ضروری است گروه‌های برقراری برق مشترکان این استان افزایش یابد.

به گزارش صفیر گیلان، بارش برف شدید  در گیلان برق ۸۰ هزار مشترک این استان را قطع کرد و با تلاش‌های صورت گرفته برق ۳۰ هزار مشترک وصل شده و ۵۰ هزار مشترک در خاموشی هستند.

بیشترین آمار قطع برق در مناطق مختلف شهرستان رشت به‌ویژه مرکز این استان است.