به گزارش  خبرنگار صفیر  گیلان از رشت؛جنگلبان فقید گیلان و فرزند رشید آستارا ، زنده یاد ،موسی حیایی از جمع خانواده و دوستان رفت اما حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشید . این مدافع حریم جنگل که روز شنبه گذشته به همراه همکاران سبز پوش خود در حین برگشت از ماموریت دچار حادثه رانندگی شده […]

به گزارش  خبرنگار صفیر  گیلان از رشت؛جنگلبان فقید گیلان و فرزند رشید آستارا ، زنده یاد ،موسی حیایی از جمع خانواده و دوستان رفت اما حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشید . این مدافع حریم جنگل که روز شنبه گذشته به همراه همکاران سبز پوش خود در حین برگشت از ماموریت دچار حادثه رانندگی شده و به شدت مصدوم شده بود علی رغم تلاش کادر پزشکی و درمانی بیمارستان فاطمی شهرستان اردبیل دچار مرگ مغزی شده و بنا بر آخرین اطلاع واصله با رضایت خانواده محترم ،بزرگوار و داغدیده حیایی ،اعضای بدن این جنگلبان گیلانی توانست زندگی مجددی به ۷ بیمار نیازمند ببخشد .

پیکر این پاسدار طبیعت و محافظ انفال الهی امروز(جمعه ۳ شهریور ۹۶) پس از نماز باشکوه جمعه شهرستان آستارا توسط خانواده معزز ومعزای حیایی ، مقامات لشکری و کشوری استان گیلان و آستارا و همکاران این عزیز سفرکرده تا آرامگاه ابدی وی تشییع شده و در کنار دو همکار دیگر خود به خاک سپرده  شد .