به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛معاون دادگستری استان گیلان از اعضای شورا خواست تا بر مدار قانون حرکت کرده و به وظایف خود اگاه و حقوق شهروندی توجه کنند زیرا توجه  به این نکات باعث موفقیت و جاویدان ماندن است. در مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم رشت، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛معاون دادگستری استان گیلان از اعضای شورا خواست تا بر مدار قانون حرکت کرده و به وظایف خود اگاه و حقوق شهروندی توجه کنند زیرا توجه  به این نکات باعث موفقیت و جاویدان ماندن است.

در مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم رشت، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان گیلان به زیرساخت های نامناسب شهر رشت اشاره و افزود:تلاش شورا و شهرداری باید رفع مشکلات شهروندان و همدلی و تعامل بیشتر با دستگاه های اجرایی در این راستا باشد و اعضا بدور از چالش و با رفتار منصفانه فرصتها را غنیمت شمارند.

احمد آقائی با بیان اینکه حقوق شهروندی باید در راس امور و توجه مسئولان و شوراهاقرار گیرد افزود: امروز فرصت برای شما فراهم و سیاست و راهبرد شما مشخص و مردم شما را بر اساس سیاست برتر و بهتر انتخاب کردند.

معاون دادگستری استان گیلان تاکید کرد: انتخاب شهردار نیز از اصلی ترین وظایف شورانشینان است که در این امر باید به دغدغه افراد و احساس مسئولیت در قبال وظایف شهردار توجه بیشتری صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد؛ سعی کنید کسی را برای شهردار شدن انتخاب کنید که درد مردم را بشناسد و پاک دست باشد و با همدلی شهر را آباد کند زیرا زیر ساختهای شهر رشت شهر باران مناسب نیست.

وی خواستار پیگیری بحث فاضلاب شد و گفت: شوراها در جلسات اگر مصوباتی داشته باشند سازمانها موظف به انجام آن می شوند .

معاون دادگستری استان گیلان از اعضای شورا خواست تا بر مدار قانون حرکت کنند و به وظایف خود اگاه و به حقوق شهروندی توجه کنند و توجه به این نکات باعث موفقیت و جاویدان ماندن است.