به گزارش صفیر گیلان،نتایج انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران اعلام شد و عظیم بلبل‌آبادی با کسب ۶۲۱ رای به عنوان نفر دوم این هیئت انتخاب شد. انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران ۱۰۵۰۰ نفر عضو دارد و این انتخابات از ۱۸ الی ۲۰ آذر و بصورت اینترنتی برگزار شد و ۲۴۰۰ […]

به گزارش صفیر گیلان،نتایج انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران اعلام شد و عظیم بلبل‌آبادی با کسب ۶۲۱ رای به عنوان نفر دوم این هیئت انتخاب شد.

انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران ۱۰۵۰۰ نفر عضو دارد و این انتخابات از ۱۸ الی ۲۰ آذر و بصورت اینترنتی برگزار شد و ۲۴۰۰ نفر در آن شرکت کردند.

عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این انتخابات توانسته است در جایگاه دوم قرار بگیرد.

اسامی اعضای هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران به شرح زیر است:

۱- فرامرز سپری ۶۵۷ رای

۲- عظیم بلبل آبادی ۶۲۱ رای

۳- حسن غفوری فرد ۴۸۳ رای

۴- گئورک قره پتیان ۴۷۷ رای

۵- محمودرضا حقی فام ۴۵۰ رای

۶- مصطفی رجبی مشهدی ۳۵۲ رای

۷- سیدزمان حسینی ۳۴۲ رای

۸- غلامعلی رخشانی مهر ۳۲۱ رای

۹- عبدالوحید مهدوی نیا ۲۹۱ رای

۱۰- محمد اله داد ۲۸۸ رای

۱۱- سید محمد هاشمی ۲۷۱ رای

۱۲- غلامرضا خوش خلق ۲۴۲ رای

۱۳- عبدالحسسن فیلی ۲۴۰ رای

۱۴- محمود جورابیان ۲۳۰ رای

۱۵- ناصر اسکندری ۲۱۱ رای

در اوائل سال ۱۳۶۸ گروهی از اساتید دانشگاهها و متخصصان صنعت، در یکی از نشستهای تخصصی تصمیم گرفتند، فعالیتهای IEEE شاخه ایران را که درسالهای بعداز انقلاب متوقف گردیده بود، مجدداً فعال نمایند. به همت این گروه که به سرپرستی دکتر حسن غفوری فرد و مشارکت آقایان مهندس هراند آوانسیان، دکتر هاشم اورعی، دکتر قدرت اله حیدری، دکتر کارو لوکس، دکتر محمد حسین مدیر شانه چی ، شاخه IEEE در ایران فعالیت رسمی خود را بعداز چند سال وقفه مجدداً آغاز نمود.

یکسال بعداز فعالیت IEEE شاخه ایران، هیات مؤسس تصمیم گرفتند، ارگانی مشابه IEEE را با ملیت ایرانی تأسیس نمایند و براین مبنا اولین هسته انجمن مهندسین برق و الکترونیک، در ایران شکل گرفت. اولین انتخابات انجمن که در آن سالها با نام “جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران ” فعالیت می نمود، در سال ۱۳۶۹ برگزار گردید و بدینسان اولین ارگان غیر دولتی مشابه IEEE درایران تشکیل گردید . در سال ۱۳۷۰ نیز حرکت مشابهی تحت عنوان ” انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران ” به همت گروهی از اساتید دانشگاههای تهران آغاز بکار کرد. بعداز یکسال فعالیت همزمان ، هیئت مدیره جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران ، ادغام این دو نهاد را به هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران پیشنهاد نمود که بعداز برگزاری چند جلسه مشترک مقرر گردید ، این دو حرکت مهندسی در هم ادغام شوند .و بدینسان انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران که از ادغام دو نهاد مهندسی ؛ ” جامعه مهندسین برق و الکترونیک ایران ” و ” انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران “، ایجاد گردید، شکل گرفت.