به گزارش صفیر گیلان؛ مراسم افتتاح ایستگاه ۱۴ آتش نشانی و خدمات ایمنی امروز  پنجشنبه ۳۱ خرداد با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در محل این ایستگاه واقع در گلسار بلوار دیلمان خیابان امام علی(ع) انتهای کوچه گل ارغوان برگزار گردید. در این مراسم رییس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر […]

به گزارش صفیر گیلان؛ مراسم افتتاح ایستگاه ۱۴ آتش نشانی و خدمات ایمنی امروز  پنجشنبه ۳۱ خرداد با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در محل این ایستگاه واقع در گلسار بلوار دیلمان خیابان امام علی(ع) انتهای کوچه گل ارغوان برگزار گردید.
در این مراسم رییس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از شهردار رشت،مدیرعامل آتشنشانی و معاونت عمرانی شهرداری جهت تلاشهای صورت گرفته در راستای احداث این ایستگاه اظهار داشت مدیران مجموعه شهرداری باید با تلاش مضاعف و ارتقای میل خدمت در خود و مجموعه تحت امر خود سرعت انجام امور و خدمت به شهروندان را تسریع ببخشند.
سید امیرحسین علوی در ادامه با اشاره به جانفشانی ها و از خودگذشتگی های سازمان آتش نشانی در ماموریت های خطیر خود افزود مدیریت شهری رشت به داشتن سازمان آتش نشانی نمونه و منظم به خود می بالد.
وی با تاکید بر این موضوع که حفظ جان شهروندان برای اعضای شورای شهر در اولویت قرار دارد از جدیت همه اعضا در خصوص توجه ویژه و حمایت های لازم از مجموعه آتش نشانی رشت خبر داد.
رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت یاد درگذشتگان زلزله سال ۶۹ رودبار و تجلیل از جایگاه شهدای آتش نشان افتتاح ایستگاه ۱۴ آتش نشانی رشت را که حاصل توجه ویژه شهردار،اعضای شورای شهر و زحمات مجموعه ای از مدیران شهرداری میباشد را به شهروندان تبریک گفت.
فاطمه شیرزاد با اشاره به سیاست گذاری های راهبردی کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای شهر ارتقای سطح امنیت شهر و شهروند،ارتقای بودجه سازمان آتش نشانی جهت نوسازی و تجهیز امکانات و بهسازی و نوسازی ایستگاههای آتش نشانی را در اولویت این کمیسیون در حوزه تامین ایمنی شهری ذکر کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر با تجلیل از زحمات خانواده های آتش نشان خواستار توجه ویژه شهردار به جذب نیروی انسانی جوان و متخصص در بدنه سازمان آتش نشانی در کنار ایجاد ایستگاههای جدید شد.
رییس کمیسیون بهداشت با اشاره به بکارگیری نردبان ۵۵ متری آتش نشانی برای اولین بار در شهر رشت خواستار تجهیز این سازمان به پهبادهای آتش نشان و شناسایی املاک و زمین های مناسب جهت احداث ایستگاههای جدید آتش نشانی در سطح شهر شد.
در انتها پس از تقدیر از آتش نشانان نمونه و مدیران این سازمان از سوی اعضای شورای شهر از شش دستگاه ماشین آتش نشانی مجهز ناوگان آتش نشانی رشت رونمایی شد.