به گزارش صفیر گیلان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان های ۱۳۲ تختخوابی آستارا و ۳۲ تختخوابی رضوانشهر در روزهای آینده با حضور رئیس جمهوری در گیلان به بهره برداری خواهد رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا افزود: بازسازی و نوسازی بیمارستان ها در استان گیلان در […]

به گزارش صفیر گیلان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان های ۱۳۲ تختخوابی آستارا و ۳۲ تختخوابی رضوانشهر در روزهای آینده با حضور رئیس جمهوری در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا افزود: بازسازی و نوسازی بیمارستان ها در استان گیلان در دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار گرفت و کار تکمیل بیمارستان های لنگرود، لاهیجان، رضوانشهر، آستارا و تالش با شتاب بیشتری پیش رفت.

شاهرخ یوسف زاده با بیان اینکه بیمارستان جدید آستارا مراحل پایانی تجهیز را طی می کند، اظهار کرد: کمبودی که در تجهیز این بیمارستان ملموس است، نبود دستگاه سی تی اسکن است که خرید آن در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد.

وی اضافه کرد: بیمارستان های ۱۳۲ تختخوابی آستارا و ۳۲ تختخوابی رضوانشهر در روزهای آینده با حضور رئیس جمهوری در استان گیلان به بهره برداری خواهد رسید و به یقین با بهره برداری از این واحدهای درمانی، خدمات رسانی در این حوزه رشد چشمگیری خواهد یافت.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی و کادر درمانی بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا کمبود ندارد و با بهره برداری از این واحد درمانی، خدمات رسانی بدون وقفه ادامه پیدا خواهد کرد.

عملیات احداث بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا از تابستان سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار و ۶۵۰ متر مربع در چهار طبقه آغاز شد و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

این بیمارستان دارای بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی خواهد بود.

منبع:ایرنا