به گزارش صفیر گیلان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شش بیمارستان در گیلان در حال ساخت است که ۲ بیمارستان آستارا و رضوانشهر در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود گفت: ده کلینیک تخصصی در ده شهرستان استان نیز به زودی با اعتبار هفت میلیارد تومان افتتاح می شود. شاهرخ یوسف‌زاده چابک در یک […]

به گزارش صفیر گیلان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه شش بیمارستان در گیلان در حال ساخت است که ۲ بیمارستان آستارا و رضوانشهر در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود گفت: ده کلینیک تخصصی در ده شهرستان استان نیز به زودی با اعتبار هفت میلیارد تومان افتتاح می شود.

شاهرخ یوسف‌زاده چابک در یک نشست خبری در رشت اظهار داشت: با استفاده از توان مشاوران، بازمهندسی فرآیندهای شناسایی شده جهت کاهش زمان انتظار دریافت خدمات در حال انجام است.
وی گفت: با اینکه آخرین دریافتی کارکنان مراکز درمانی استان از محل کارانه‌ها بر مبنای طرح تحول سلامت، دی ماه ۹۴ بود اما بر اساس عشق و علاقه با تمام توان با وجود بار مضاعف طرح تحول نظام سلامت در حال خدمت رسانی هستند که جای تقدیر دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه برنامه ریزی شده تا هر ماه یک پرداختی از سال قبل داشته باشیم تصریح کرد: آخرین دریافتی ما از بیمه‌ها مهر ۹۴ است.
یوسف‌زاده چابک با اشاره به اینکه شهر رشت دارای ۲ کلینیک تخصصی بعثت و امام رضا(ع) است که در کلینیک امام رضا(ع) در ماه، ۱۰ هزار ویزیت تخصصی داریم افزود: نحوه برخورد پزشکان با بیماران با نظرسنجی‌ها مورد پایش و ارزیابی قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: ۶ بیمارستان در گیلان در حال ساخت است که ۲ بیمارستان آستارا و رضوانشهر در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود.
یوسف‌زاده چابک با بیان اینکه سه اورژانس بیمارستان‌های پورسینا و رازی و حشمت پذیرای تمام بیماران استان هستند اعلام کرد: بخش مسمومیت در بیمارستان رازی راه اندازی می‌شود.
وی از خریداری ۲ دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس خبر داد و گفت: ما هم اکنون دستگاه سی تی اسکن ۲ اسلایس داریم که با نصب دستگاه‌های جدید برای بیمارستان پورسینا و انزلی مشکل اعزام بیماران مرتفع می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد: در ده شهر رودسر، لنگرود، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، تالش و آستارا به زودی کلینیک‌های تخصصی افتتاح می‌شود که برای این امر به میزان هفت میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.