نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در افتتاح همزمان ۹ واحد مسکن مددجویان که به شکل نمادین در روستای راسته کنار برگزار شد حضور رساند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛همزمان با ایام دهه مبارک فجر و در راستای مراسمات افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی عصر روز گذشته با حضور محسنی فرماندار فومن و خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس افتتاح  ۹ واحد مسکن مددجویان همزمان به شکل نمادین در روستای راسته کنار از توابع بخش مرکزی فومن اجرایی شد.

در این مراسم که با حضور بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی همراه بود، تعداد ۹ واحد مسکن  مددجویان کمیته امداد شهرستان با مجموع اعتبار ۱،۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

واحد مسکونی افتتاح شده در روستای راسته کنار به مساحت ۵۰ متر مربع، با مساعدت ۵۸ میلیون تومانی کمیته امداد و مساعدت ۶۸ میلیون تومانی خیرین و خانواده مددجو احداث شد.

به گفته رئیس کمیته امداد شهرستان، از مجموع سهمیه ۱۸۵ واحد مسکن محرومین فومن، تعداد ۱۰۳ واحد در شهرستان توسط کمیته امداد احداث شده است و این شهرستان رتبه دوم احداث مسکن محرومین در استان را کسب کرده است.

 نوروزی رئیس کمیته امداد شهرستان فومن در حاشیه بهره برداری از این واحد مسکونی  از زحمات خیران و خیر حاضر در مراسم افتتاح و خبرنگارانی که مساعدت و همکاری داشتن  و نیز از سرهنگ خلبان رحمانی بخاطر مساعدت در تکمیل پروژه های مسکن محرومان  تقدیر و تشکر نمود.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری
  • منبع خبر : صفیر گیلان