مدیر امور توزیع برق فومن با اشاره به اینکه در دهه ی فجر امسال درحوزه ی فومن و ماسوله در مجموع  ۷ پروژه در برنامه داشتیم گفت:این پروژه ها با اعتبار۹۰۰ میلیون تومانی به صورت نمادین در روستای لادمخ بخش مرکزی فومن با حضور فرماندار و بخشدار و دیگر مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.

اختصاصی/صفیر گیلان؛مدیر امور توزیع برق شهرستان فومن در جمع مسئولان و مردم روستای لادمخ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و فجر آفرینان گفت:ایجاد،توسعه ، بهینه سازی شبکه وتاسیسات توزیع نیروی برق ، بهره برداری ،تعمیر ونگهداری شبکه ها و….  از مهمترین وظیفه امور توزیع برقشهرستان فومن است.

چیرانی با اشاره به اینکه در دهه ی فجر امسال درحوزه ی فومن و ماسوله در مجموع  ۷ پروژه در برنامه داشتیم گفت:این پروژه ها که در سال ۹۸ با اعتبار ۷۱۸ میلون تومان در حال اجرا بود  با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی به صورت نمادین در روستای لادمخ بخش مرکزی فومن با حضور فرماندار و بخشدار و دیگر مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد؛جایگزینی ۲۸۰ متر کابل خودنگهدار در راستای کاهش تلفات و خاموشی ها از شاخص ترین پروژه های قابل افتتاح بوده است.

وی ادامه داد؛امروز شاهد افتتاح پروژه ای در روستای لادمخ هستیم که شامل یک دستگاه ترانس فشار قوی زیر خط و حدود ۱۴۰ متر فشار ضعیف خودنگهدار است که با اعتبار  ۱۵۰ میلیون تومان شاهد افتتاح آن میباشیم.

مدیر امور توزیع برق شهرستان فومن با بیان اینکه کل ۷ پروژه ای که درحوزه فومن و ماسوله  در این ایام  ما نمادین و پایلوت ۷ پروژه  با یک ترانس ۵۰ و ۲۸۰ متر کابل خود نگهدار به شبکه افزایش دادیم.

وی افزود:از این تعداد ۷ دستگاه ترانس ما در روستاهای رودپیش ، کاس احمدان ، زیده بالا ، قصاب علیسرا،ماکلوان و بویین و … نیز اجرایی شده است.

چیرانی از نصب چیزی در حدود ۱۵کیلومتر کابل فشار ضعیف خودنگهدار از اول سال تاکنون خبر داد و گفت: نصب کابل جهت جلوگیری از سرقت سیم و تقویت برق در حوزه های مختلف فومن و ماسوله انجام شده و در دست احداث است.

وی ادامه داد؛مجموعا ۷ کیلومتر خط۲۰ کیلو ولت هوایی در شهرستان کار کردیم و دستگاههای ترانس که  گفتیم در قالب ۷ پروژه در دهه ی فجر انقلاب اسلامی قابل بهره برداری و تا آخر سال هم افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر امور توزیع برق شهرستان فومن با بیان اینکه ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف زمینی در شهرستان کار کردیم تصریح کرد:  این کابل خودنگهدار که زمینی نصب کردیم بخاطر تقویت برق و تعویض سیم های مسی قدیمی و از همه مهمتر جلوگیری از سرقت سیم بوده است.

وی افزود:بنده در جریان  ضعیف برق و افت فشار برق در بسیاری از روستاههای شهرستان هستم و این افت فشار مناطق  بر طرف و در حال رفع ضعف ها هستیم و ضعف برق مناطق روستاهای  شهرستان در اولویت اجرایی هستند.

وی تاکید کرد؛انشاء الله به زودی و با جذب اعتبارات ملی و استانی و حمایت وزارت نیرو  مشکل را حل و از شرمندگی مردم خوب منطقه خارج شویم.

چیرانی در پایان ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان به جهت پیگیری های مستمر، از  رسانه ها به جهت حضور گرم در افتتاح پروژه ها و همچنین از پیگیری دهیار و شورای اسلامی روستاههای شهرستان  تقدیر کرد و امیدوار شد تا با همدلی و همراهی بتوانیم در راستای تجهیز ناوگان فرسوده شبکه برق گام بیشتر برداریم.

افتتاح پروژه ترانس برق فومن با اعتبار بالغ بر ۶۸۰ میلیون تومان

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری