به گزارش صفیر گیلان؛ در پنجمین روز هفته دولت ۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار۷۱ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید. امروز یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی شفت با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با هزینه ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و برای ۳۵ نفر […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛ در پنجمین روز هفته دولت ۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار۷۱ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

امروز یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی شفت با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با هزینه ۶۰ میلیارد ریال افتتاح و برای ۳۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

گفتنی است ۳ رشته راه روستابی به طول ۳۲۷۰  در روستاهای چوبر ، خرفکل و ملل آب به بهره برداری رسید که برای آن ۱۰ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال هزینه شده است.

در ادامه برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در شفت یک زمین ورزشی در روستای پلنگ پشت این شهرستان افتتاح شد و یک پل روستایی در لاسک به بهره برداری رسید .

افتتاح مسکن محرومین در چوبر  نیز پایان بخش برنامه های امروز بود.

شایان ذکر است در هفته دولت امسال  ۷۸ پروژه عام المنفعه با اعتباری افزون بر ۱۶۸ میلیارد ریال در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.