به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛شهردار فومن در مورد مشکلات فاضلاب برخی خانوارها که در مسیر کانال قرار گرفته گفت: ما طبق مطالعاتی که دادند کار می کنیم و امکان دارد در مسیر کانال دو تا سه خانوار دروازه هایشان بالا یا پایین باشد این مشکل من نیست و نمی توانم کار را متوقف کنیم زیرا […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛شهردار فومن در مورد مشکلات فاضلاب برخی خانوارها که در مسیر کانال قرار گرفته گفت: ما طبق مطالعاتی که دادند کار می کنیم و امکان دارد در مسیر کانال دو تا سه خانوار دروازه هایشان بالا یا پایین باشد این مشکل من نیست و نمی توانم کار را متوقف کنیم زیرا پروژه بزرگ و مهم است ما تعهدی برای فاضلاب مردم نداریم.
به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی  صفیر گیلان،شهردار فومن در  جلسه شورای این  شهر با اشاره به اینکه همکاران ما برای رسیدن به اهداف و رفع مشکلات در سطح شهر تلاشهای زیادی می کنند گفت: ولی گزارشات و پیگیری ودغدغه شورای شهر قابل تحصین است و من نهایت تلاش را برای رفع مشکلات بیان شده خواهم داشت.
هوشنگ عباسقلی زاده از مشکلات CNG شماره ۲ که بیشتر بحث فنی و مالی است گفت: ما در این جایگاه هزینه هایی متحمل و مبالغی به پیمانکار وبرای انشعاب گاز۳۰ میلیون تومان و برق ۴۰ میلیون تومان پرداخت پول داشتیم.%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%85%d9%86
شهردار فومن با بیان اینکه ما سعی می منیم کل بدهی این جایگاه پرداخت شود تا به درآمد اسیب نزنداعلام کرد: ما به استان قول دادیم تا ۱۰ روز آینده این جایگاه با تست نهایی اماده وبه زودی راه اندازی و افتتاحیه آن در ایام دهه فجر  می باشد.
وی اسفالت کمپ ورودی و خروجی این جایگاه را به علت مساعد نبودن هوا دانست و گفت: ما در اسفالت مشکلی نداریم.
شهردار فومن از مشکلات نگهداری سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: ما در سه مرحله جمع آوری و تحوبل به اشخاص را در نگهداری داشتیم و امروز ظرفیت جایگاه نگهداری پر است و باید با روش سنتی پیش رویم و سگها را جمع اوری و در جنگلها رها کنیم.
عباسقلی زاده در بحث آب گرفتگی شهر گفت: پیمانکاران که بحث کانال کشی را داشتند به تعهدات خود عمل کرده و بیشتر از اعتبارات ما کار کردند و به زودی حدود ۲۰۰ متر برای جلو رفتن کانال کار آغاز و از مسیرخیابان بسیج جلو می رویم.
شهردار فومن در مورد مشکلات فاضلاب برخی خانوارها که در مسیر کانال قرار گرفته گفت: ما طبق مطالعاتی که دادند کار می کنیم و امکان دارد در مسیر کانال دو تا سه خانوار دروازه هایشان بالا یا پایین باشد این مشکل من نیست و نمی توانم کار را متوقف کنیم زیرا پروژه بزرگ و مهم است ما تعهدی برای فاضلاب مردم نداریم و باید خانوارها فاضلاب خود را با کارهای شهرداری تطبیق دهند  .
شهردار فومن با بیان اینکه اگر چه مطالعات را به ما دادند و این مطالعات اشکالاتی داشت و ما ناچار شدیم مشکل کد را حل و همان موقع اعتراض داشتم گفت: درست ترین شکل اجرایی در این شهر لوله گذاری به روش مالون است و ما کاری که استانداری داده را تغییر دادیم تا کمی مشکلات بر طرف شود.
در میان گفتمان شهردار هر کدام از اعضای شورا نظراتی دادند از جمله علیزاده رئیس شورا گفت: بستر رودخانه های سطح شهر مشخص است ما باید برای ایجاد کانال شیب را داشته باشیم ولی اگر ساختمانی ارتفاع را رعایت نکرده شما کاری کنید مشکل برطرف شود.

سید نورالدین  نعمتی نیز تاکید کرد اگر ممکن است لوله های آزاد برای خانوارها که پایین تر یا بالاتر از کانال فاضلاب و در های ورودیشان  هست گذاشته شود.