صفیر گیلان؛غلامرضا کریم آقایی با اعلام آمادگی فرودگاه سردار جنگل رشت جهت استقبال و بدرقه مسافرین نوروزی اظهار کرد: از ۲۹ اسفند یک مسیر داخلی و دو مسیر خارجی به پروازهای فرودگاه سردار جنگل افزایش پیدا می‌کند. وی با اشاره به افزایش مسیر پرواز داخلی رشت شیراز گفت: افزایش مسیرهای خارجی نیز به آدانا ترکیه […]

صفیر گیلان؛غلامرضا کریم آقایی با اعلام آمادگی فرودگاه سردار جنگل رشت جهت استقبال و بدرقه مسافرین نوروزی اظهار کرد: از ۲۹ اسفند یک مسیر داخلی و دو مسیر خارجی به پروازهای فرودگاه سردار جنگل افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به افزایش مسیر پرواز داخلی رشت شیراز گفت: افزایش مسیرهای خارجی نیز به آدانا ترکیه و تفلیس گرجستان در ایام نوروز انجام‌شده است.

مدیرکل فرودگاه استان گیلان با اشاره به اینکه آدانا با سه پرواز رفت‌وبرگشت در روزهای سه‌شنبه مسافران را همراهی می‌کند گفت: هشت پرواز نیز به تفلیس گرجستان مقر شد که مسافران می‌توانند به‌صورت مستقیم عزیمت کنند.

کریم آقایی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم دو مسیر مشهد و کیش به پروازهای این فرودگاه اضافه شود افزود: در صورت افزایش دو پرواز مشهد و کیش، شرکت هواپیمایی کیش ایر پرواز کیش و شرکت هواپیمایی زاگرس پرواز مشهد را بر عهده دارند.

 وی از اقدامات نوروزی فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و افزود: طبق مصوبه ابلاغ‌شده، تمامی جداول فرودگاه رنگ‌آمیزی، فضای سبز گل‌کاری و سازه اطلاعات پرواز این فرودگاه با چیدمانی جدید تجهیز شده است.

مدیرکل فرودگاه استان گیلان از راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی، خوراک گیلان و برپایی سفره هفت‌سین به سبک سنتی خبر داد و گفت: کشیک نوروزی تحت عنوان «دستیار مدیر ترمینال » جهت مساعدت به مدیر ترمینال به دلیل افزایش پرواز در ایام نوروز را در دستور کار قرار دادیم.

 کریم آقایی افزود: مردم برای اینکه از آخرین پروازهای خود یا میهمانانشان مطلع شوند می‌توانند از طریق شماره ۱۹۹ و یا مراجعه به سایت فرودگاه از آخرین تغییرات پروازها به‌صورت آنلاین آگاهی یابند./فارس