به گزارش صفیر گیلان، محمدرضا محسنی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی از افزایش ۵ درصدی اقامت مسافران در این شهرستان خبر داد. وی با بیان اینکه در نوروز ۹۶ در مجموع ۷۶ هزار و ۳۵۵ نفر شب اقامت در شهرستان شفت انجام شده است افزود : این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش […]

به گزارش صفیر گیلان، محمدرضا محسنی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی از افزایش ۵ درصدی اقامت مسافران در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه در نوروز ۹۶ در مجموع ۷۶ هزار و ۳۵۵ نفر شب اقامت در شهرستان شفت انجام شده است افزود : این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش از ۳۷۰۰ نفر شب افزایش یافته است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه ۷۰ درصد اقامت گردشگران در امامزاده ابراهیم ، امامزاده اسحاق و سیاهمزگی صورت پذیرفته است افزود : بوم گردی از اولویت های گردشگری در این شهرستان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال یک هتل ، ۵ مهمانپذیر ، ۲ هتل آپارتمان و ۲۵۰ خانه مسافر در شفت آماده خدمات رسانی به مسافران بودند افزود : ۴ مدرسه این شهرستان با ۳۸ کلاس برای اسکان فرهنگیان و گردشگران آماده شده بود.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه این شهرستان با داشتن مناطق طبیعی بکر و جاذبه های سیاحتی از مراکز مهم گردشگری مذهبی گیلان محسوب می شود افزود : به دنبال آماده سازی بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در صنعت گردشگری شفت هستیم و از حضور بخش خصوصی برای مشارکت در این طرح ها استقبال می کنیم.