مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در اولین جلسه ی ستاد امتحانات استان اظهار داشت: امتحانات در اولویت اول فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد . به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان ، مهدی حاجتی امتحانات را خروجی و عصاره تمامی فعالیت ها در آموزش و پرورش دانست […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در اولین جلسه ی ستاد امتحانات استان اظهار داشت: امتحانات در اولویت اول فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان ، مهدی حاجتی امتحانات را خروجی و عصاره تمامی فعالیت ها در آموزش و پرورش دانست و لزوم کمک همه جانبه تمامی اجزا را یادآور شد . حاجتی در زمینه ی اهمیت امتحانات تأکید کرد: در برگزاری امتحانات از افراد توانمند و مجرب استفاده شود و نظارت لازم بر نحوه برگزاری امتحانات بویژه عدم استفاده دانش آموزان و عوامل برگزارکننده از وسایل ارتباطی الکترونیکی از قبیل تلفن همراه و …. صورت گیرد.

    در این جلسه غلامرضا آزرده رئیس اداره سنجش و دبیر ستاد امتحانات گزارشی از برگزاری امتحانات نوبت دیماه ۹۵  ارائه کرد و از آمادگی استان برای حضور بیش از ۴۱ هزار دانش آموز پایه سوم و پیش دانشگاهی مقطع دوم متوسطه در امتحانات نهایی نوبت خرداد سال جاری خبر داد .